۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۴۴

شهردار تهران مطرح کرد؛

رقابت ۶۰۰ هزار نفر در قالب «قهرمان شهر» تا پایان سال

رقابت ۶۰۰ هزار نفر در قالب «قهرمان شهر» تا پایان سال

شهردار تهران در افتتاحیه جشنواره‌های اوقات فراغت و فعالیت‌های ورزشی محلات شهر گفت: گفت: بناست تا انتهای سال ۲۸۰ هزار نفر مرد و ۳۲۰ هزار نفر زن به رقابت بپردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر، افتتاحیه جشنواره‌های اوقات فراغت و فعالیت‌های ورزشی محلات شهر تهران (قهرمان شهر)، عصر امروز سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱- در سالن ۱۲ هزارنفری مجموعه ورزشی آزادی با حضور پرشور شهروندانی از محلات مختلف تهران برگزار شد.

این جشنواره‌ها که با شعار تابستان اول (اولین تابستان قرن جدید) و با برنامه‌ریزی برای گروه‌های مختلف سنی و جمعیتی ترتیب داده شده، همه محلات شهر تهران را درگیر می‌کند و در نهایت هم قهرمان شهر تهران در رشته‌ها و موضوعات مختلف مشخص می‌شود.

علیرضا زاکانی در این مراسم اظهار کرد: در نخستین تابستان قرن مفتخر هستیم تا در کنار شما شهروندان تهرانی بزرگترین رویداد آموزشی و تفریحی شهر را آغاز می‌کنیم.

شهردار تهران هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه ورزش‌های همگانی برای تمام اقشار جامعه اعم از بانوان، نوجوانان، معلولان، سالمندان و جوانان عنوان کرد و گفت: با ایده و طراحی که صورت گرفته بناست که رقابت‌هایی در محلات شکل بگیرد و تا انتهای سال ۲۸۰ هزار نفر مرد و ۳۲۰ هزار نفر زن یعنی در مجموع ۶۰۰ هزار نفر با هم به رقابت بپردازند.

وی با بیان اینکه افزایش نشاط و ایجاد سلامت برای آحاد شهروندان عزیز تهرانی، اولین ویژگی این دوره قهرمان شهر است، افزود: رقابت بین محلات و خلق افتخار در محلات ویژگی دیگری است که نهایتاً در مسیر رقابت بین کلانشهرها و ایجاد تلاش و رقابت همه گیر در سطح کشور قهرمان محلات را در تهران و پس از آن قهرمان شهر ایران را مشخص می‌کند.

زاکانی ادامه داد: این شور و نشاط شما زمینه‌ای است که نشاط و سلامتی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد و کارآمدی را برای ما رقم می‌زند. این مقدمه‌ای است که ما در این بستر، زمینه ورزش قهرمانی را در تهران و نشاط و شور همگانی و زمینه‌ای برای فعالیت قهرمانان افتخارآفرین همه ایران را فراهم کنیم.

شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: امید دارم که بتوانیم سکوهای قهرمانی و پهلوانی را یکی از پس از دیگری توسط شما بزرگ همتان فتح کنیم و آینده‌ای درخشان را به دستان شما رقم بزنیم.

کد خبر 5526108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha