۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۶

وزارت امور خارجه:

اعطای مدال به فرمانده ناو آمریکایی نمونه‌ رویکردخصمانه آمریکا بود

اعطای مدال به فرمانده ناو آمریکایی نمونه‌ رویکردخصمانه آمریکا بود

وزارت امور خارجه در صفحه مجازی خود نوشت: اعطای مدال به فرمانده ناو آمریکایی، نمونه دیگری از رویکرد خصمانه آمریکا علیه ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت امور خارجه به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی و با اشاره به گزارش سازمان ملل در مورد نقض مکرر حقوق مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی در صفحه مجازی، نوشت: تبعیض مداوم علیه فلسطینی‌ها در سراسر کرانه باختری و بیت المقدس، به‌صورت آوارگی اجباری، تخریب منازل مردم فلسطین و گسترش شهرک‌های صهیونیست‌نشین و محاصره غزه ادامه دارد.

حساب کاربری وزارت امور خارجه در توئیتر در ادمه به نقض حقوق مردم افغانستان بر اثر سیاست‌های آمریکا اشاره و تاکید کرد: بر اثر تحریم‌ها و سیاست‌های غیرانسانی دولت آمریکا، اکنون دسترسی میلیون‌ها افغانستانی به دارایی‌های این کشور مسدود شده است. در حالی که ۹۰ درصد مردم افغانستان از ناامنی غذایی رنج می‌برند.

این مطلب همچنین به‌مناسبت فرارسیدن سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران بر فراز خلیج فارس، آورده است: اعطای مدال به فرمانده ناو آمریکایی، نمونه دیگری از رویکرد خصمانه آمریکا علیه ملت ایران است؛ این رویکرد خصمانه امروز نیز با ادامه سیاست شکست‌خورده «فشار حداکثری» ادامه دارد.

کد خبر 5528591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha