۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۴

امام جمعه اهرم:

هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای افشای ماهیت جنایتکاران است

هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای افشای ماهیت جنایتکاران است

بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: آمریکای جنایت کار که با وجود همه جنایت‌هایش هنوز داعیه حقوق بشر دارد و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا فرصت مناسبی است که ماهیت آنها آشکار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده ظهر یکشنبه در نشست هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا اظهار داشت: آمریکای جنایت کار که با وجود همه جنایت‌هایش هنوز داعیه حقوق بشر و ادعای الگو برداری را دارد که هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا فرصت مناسبی است که ماهیت این نظام را آشکار کنیم.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۶۰ و در روز ششم تیرماه منافقین کوردل به نیابت از آمریکا دست به یک اقدام تروریستی زدند و اقدام به سو قصد نافرجام رهبر معظم انقلاب اسلامی کرده اما به خواست خداوند اقدام آنها نتیجه‌ای نداشت و یک بار دیگر چهره واقعی آمریکای جنایتکار برای همه جهانیان نمایان شد.

امام جمعه اهرم اضافه کرد: اکنون بعد از ۴۰ سال از آن واقعه می‌بینیم رهبر معظم انقلاب اسلامی در صحت و سلامت و رهبری نظام انقلاب اسلامی را همچنان عهده دار هستند.

پهلو زاده یاد و خاطره شهدای هفتم تیر که منجر به شهادت آیت الله دکتر بهشتی و۷۲ تن از یارانش شد گرامی داشت و خواستار همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای هرچه بهتر برگزار شدن هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی شد.

معرفی کارنامه حقوق بشر آمریکا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان نیز گفت: معرفی کارنامه حقوق بشر آمریکا از مصادیق جهاد تبیین است.

رضا ریاحی موضوع و حوادث هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا را مهم دانست و ضمن گرامیداشت یاد و نام خاطره شهدای هفتم تیرماه عنوان داشت: ترور نافرجام مقام معظم رهبری، به شهادت رساندن آیت الله بهشتی و۷۲ تن از یارانش، شهادت آیت الله صدوقی امام جمعه یزد، بمباران شیمایی سردشت و سقوط هواپیمای ایرباس ایران از حوادث ناگواری بود که در دهه ۶۰ و از تاریخ ۶ تا ۱۳ تیرماه در کشور اتفاق افتاد.

وی ادامه داد باید تمام تلاشمان را کنیم تا نسل جدید ویژگی‌های رژیم جنایتکار آمریکا را بشناسند تا هیچ وقت دل به آمریکا و ایادی آنها ندهند و جذب زرق و برق ظاهر آنها نشود.

ریاحی بهره گیری از فضای مجازی به عنوان فرصتی بزرگ و بکارگیری انواع ابزارها و تولیدات فرهنگی و هنری و ادبی نظیر نشریه، بروشور، پیامک، نمایشگاه عکس در جهت معرفی شهدای هفتم تیر، شهدای ترور سلاح‌های شیمایی و میکروبی توسط دولت شیطانی آمریکا و توصیف ابعاد گوناگون تروریسم و خسارت وارده به ایران اسلامی از رویکرد و برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در شهرستان تنگستان برشمرد.

کد خبر 5529595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha