۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۸

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

کشف ۷ میلیارد طلای سرقتی در بجنورد/ سارق دستگیر شد

کشف ۷ میلیارد طلای سرقتی در بجنورد/ سارق دستگیر شد

بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۷ میلیارد ریال طلای سرقتی در بجنورد خبر داد و گفت: سارق دارای سابقه جرائمی همچون آدم ربایی بود و در مشهد دستگیر شد.

سردار سعید مطهری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد سرقت طلا و جواهرات از منزل مسکونی یکی از شهروندان بجنوردی، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه کارآگاهان در روند رسیدگی به این پرونده به محل وقوع سرقت مراجعه کردند، گفت: با تحقیقات انجام‌شده مشخص شد که متهم بعد از ورود به منزل، اقدام به تخریب گاوصندوق کرده و در نهایت طلا و جواهرات موجود در این گاو صندوق را سرقت می‌کند.

وی بابیان اینکه با تلاش کارآگاهان در این رابطه، سارق شناسایی شد، تصریح کرد: با برسی سوابق متهم مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه کیف‌قاپی، جیب بری، آدم‌ربایی و تجاوز به عنف است.

سردار مطهری زاده ادامه داد: با سرعت عمل کارآگاهان محل اختفای متهم در مشهد مقدس مورد شناسایی قرار گرفت که درنهایت با همکاری پایگاه غرب پلیس آگاهی مشهد مقدس، این فرد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه در بازرسی از محل اختفای این فرد اقلام مورد استفاده در سرقت‌ها کشف و ضبط شد، تصریح کرد: همدست این فرد نیز در عملیات غافلگیرانه جداگانه‌ای دستگیر شد.

وی با تاکید بر اینکه متهم در بازجویی‌های انجام‌شده به سرقت ۷ میلیارد ریال طلا و وجه نقد از گاو صندوق منزل شاکی اعتراف کرد، گفت: با توجه به اینکه احتمال سرقت توسط این فرد در سایر استان‌های کشور نیز متصور است، تحقیقات پلیسی در این رابطه باقدرت و سرعت ادامه دارد.

کد خبر 5531608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha