۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۴۰

ستادکل ارتش بلاروس:

زیرساخت‌های نظامی لهستان را هدف قرار خواهیم داد

زیرساخت‌های نظامی لهستان را هدف قرار خواهیم داد

ستادکل ارتش بلاروس امروز در بیانیه ای اعلام کرد: اگر اقدام تحریک‌ آمیز نظامی علیه ما انجام شود، اولین هدف حملات ما لهستان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ستادکل ارتش بلاروس امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: اگر اقدام تحریک آمیز نظامی علیه ما انجام شود، زیرساخت‌های نظامی لهستان اولین هدف حملات ما خواهد بود.

در بیانیه صادره از سوی ستادکل ارتش بلاروس در این خصوص آمده است: از آنجایی که تهاجم ترکیبی واشنگتن و بروکسل برای رویارویی مسلحانه با مینسک و مسکو نتیجه‌ای را در بر نداشته است، ممکن است آنها به اقداماتی در این باره روی بیاورند.

بیانیه مذکور در این باره اضافه می‌کند: غرب متوجه شده است که روش‌های سنتی تهاجم ترکیبی علیه بلاروس و روسیه به نتایج مطلوبی نمی‌رسد و در این زمینه واشنگتن و بروکسل پنهان نمی‌کنند که حتی در حال آماده سازی خود برای انجام اقداماتی هستند.

این در حالیست که ستادکل ارتش بلاروس پیشتر نیز اعلام کرده بود که نیروهای ناتو در حال تشدید استقرار خود نزدیک مرزهای مسکو و مینسک هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روسیه در ۲۴ فوریه سال جاری میلادی (۵ اسفند ماه سال گذشته)، اعلام کرد که با هدف نازی زدایی و دفع مخاطرات حضور و گسترش ناتو در اوکراین و تهدیدات علیه مسکو، عملیات ویژه نظامی خود را آغاز کرده است.

این در حالی است که کرملین تاکنون بارها تاکید کرده است در صورتی که اوکراین از اقدامات خصمانه خود دست بردارد و تهدیدات علیه روسیه را متوقف کند، مسکو نیز حاضر است عملیات ویژه نظامی را متوقف کند.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید 

کد خبر 5532684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha