۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۵

جشن ایران زمین در عید «غدیر»- ۷

۲۰ هزار پرس غذای متبرک رضوی طبخ و توزیع می‌شود

۲۰ هزار پرس غذای متبرک رضوی طبخ و توزیع می‌شود

مشهد ـ معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی گفت:  همزمان با دهه ولایت و امامت، ۲۰ هزار پرس غذای متبرک رضوی بین اقشار آسیب‌پذیر و محروم حاشیه شهر مشهد و شهرستان‌های مجاور توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امین بهنام افزود اظهار کرد: با هدف گرامیداشت اعیاد فرخنده قربان و غدیر طبخ غذای متبرک برای توزیع بین نیازمندان در دستور کار قرار گرفت و با مشارکت خیران اجرایی شد.

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی افزود: این طرح با هدف تکریم نیازمندان و محرومان اجرایی شده و با طبخ و توزیع روزانه ۲ هزار پرس غذای متبرک از محل کمک‌های خیرین میزبان مجاوران حضرت خواهیم بود.

وی ادامه داد: طبخ این غذاهای متبرک از یکشنبه ۱۹ تیرماه در مهمانسرای حرم مطهر رضوی آغاز شده است و تا پایان دهه ولایت و روز عید غدیر ادامه خواهد داشت.

بهنام افزود: در شش شب نخست دهه ولایت، توزیع غذای متبرک مهمانسرای حضرت رضا (ع) با همکاری مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی در مناطق حاشیه شهر مشهد انجام می‌شود و با مراجعه خادمان به درب منزل محرومان، غذای متبرک به آنها تحویل داده خواهد شد.

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی افزود: همچنین برای بهره‌مندی محرومان ساکن در شهرستان‌های مجاور مشهد مقدس، اجرای این طرح در چهار شب منتهی به عید غدیر به این گروه اختصاص داده شده و کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان‌های خراسان رضوی، این غذاهای متبرک را بین نیازمندان مناطق محروم شهرهای خود توزیع خواهند کرد.

کد خبر 5535514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha