۲ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۵۸

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری زنجان اعلام کرد؛

استقبال ۴۰ هزار نفری زنجانی ها از ویژه برنامه های غدیرانه

استقبال ۴۰ هزار نفری زنجانی ها از ویژه برنامه های غدیرانه

زنجان-سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: روزانه بیش از ۴۰ هزار نفر در ویژه برنامه‌های غدیرانه حضور داشتند که آمار بی نظیری است.

مهدی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برنامه‌ها و جشن‌های عید قربان تا عید غدیر در سطح تمام پارک‌های شهر زنجان برگزار شد، گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح شهر زنجان باعث ایجاد فضای نشاط در جامعه شده است.

وی اظهار کرد: برنامه‌های عید غدیر توسط سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان و مشارکت صدا و سیما برگزار شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، گفت: بعد از دو سال کرونا برگزاری جشن‌ها آرامش بسیار خوبی در مردم ایجاد کرد.

کریمی تاکید کرد: همچنین به مدت ۱۰ شب جشن عید غدیر در مجموعه تفریحی گاوازنگ زنجان برگزار شد و روزانه بیش از ۴۰ هزار نفر در این برنامه‌ها حضور داشتند که آمار بی نظیری است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و هنری به مناسبت دهه ولایت در پارک‌های سطح شهر زنجان برگزار شد، ادامه داد: مردم رضایت بیش از ۹۹ درصدی از برنامه‌های جشن غدیرانه در زنجان داشتند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، بر لزوم تقویت برنامه‌های شاد و مفرح در زنجان تاکید کرد و افزود: توجه به این برنامه‌ها باعث ایجاد روحیه شاد در بین مردم می‌شود.

کد خبر 5545497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha