۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳

همتی در تذکر شفاهی:

مدیریت کشور تغییرات قابل قبولی نداشته است

مدیریت کشور تغییرات قابل قبولی نداشته است

نمانده مردم شاهین دژ در مجلس گفت: تغییرات قابل قبولی در سطح مدیریت کشوری و شهرستان‌ها انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه، ۴ مردادماه) در جلسه علنی مجلس در تذکر شفاهی خود، گفت: عدم تغییر مدیران مسبب وضع فعلی یکی از موانع جدی اجرای سیاست‌های دولت انقلابی و مردمی است. علیرغم گذشت حدود یک سال از عمر دولت سیزدهم، تغییرات قابل قبولی در سطح مدیریت کشوری و حتی شهرستان‌ها انجام نشده است. انتظار تغییر اتوبوسی نداریم اما تعدادی از مدیران سابق با لابی شدید در حال تلاش برای ماندن هستند.

وی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: از کسانی که هیچ اعتقادی به دولت و برنامه‌های شما ندارند چه انتظاری دارید؟ ادامه حضور این مدیران در سیاست برنامه‌های شما را در حد اعلامی باقی گذاشته و اجازه اعمال آنها را نمی‌دهد.

همتی تصریح کرد: نظارت کافی و قابل قبولی بر روند تولید و عرضه کالاها و خدمات وجود ندارد، قیمت‌گذاری‌ها به دلخواه و در سایت‌های مجازی و جلسات شبانه افرادی که اعتقادی به دولت سیزدهم ندارند انجام می‌شود. قیمت اجناس و خدمات لحظه‌ای است در حالی که افزایش حقوق‌ها سالانه و آن هم کم‌تر از نرخ تورم تعیین می‌شود.

نماینده مردم شاهین دژ عنوان کرد: از هیات رئیسه و نمایندگان مجلس تقاضا دارم اولویت طرح‌ها را به سمت بهبود وضعیت معیشتی مردم ببرند، مردم از ما انتظار بهبود وضعیت اقتصادی و مبارزه جدی با فساد و رانت را دارند.

همتی خاطرنشان کرد: وزیر آموزش و پرورش باید در اجرای رتبه بندی معلمان تسریع صورت دهد. همچنین دولت نسبت به اجرای قانون مجلس در خصوص افزایش حقوق کارکنان تامین اجتماعی و همسان سازی حقوق بازنشستگان جدی تر عمل کند.

کد خبر 5547743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha