۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۴۶

نماینده سازمان جهادکشاورزی استان همدان خبر داد؛

برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در همدان

برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در همدان

همدان- نماینده سازمان جهادکشاورزی استان همدان از برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده و هفدهمین نمایشگاه بین المللی مرغداری در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش سرحدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها از چهارم مرداد تا هفتم مردادماه در محل جدید نمایشگاه بین المللی همدان در حال برگزاری است، گفت: این نمایشگاه در مساحتی برابر ۶ هزار مترمربع برگزار شده است.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه، بالغ بر ۱۲۰ شرکت حضور دارند که همدان نیز با ۲۵ شرکت در این دوره از نمایشگاه تخصصی کشاورزی حضوری پررنگ داشته است.

نماینده سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه از ۱۲۰ شرکت حضور یافته در این نمایشگاه ۲۵ شرکت به استان‌همدان ،۴۱ شرکت خراسان رضوی، ۳۴ شرکت تهران، ۱۱ شرکت اصفهان، دو مورد قم، دو شرکت چهارمحال و بختیاری، یک شرکت یزد، سه شرکت مازندران و دو شرکت به استان کردستان اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: در مجموع بالغ بر ۱۲۰ غرفه در نمایشگاه بین المللی تخصصی کشاورزی استان همدان برپا شده است.

سرحدی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: از این تعداد غرفه‌ها بیشترین غرفه به تعداد ۷۵ غرفه به ماشین آلات کشاورزی اختصاص داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر ۷۵ غرفه ماشین آلات کشاورزی، ۱۰ غرفه نیز برای نهاده‌های کشاورزی ،۸ غرفه دام و طیور، ۱۵ غرفه آبیاری نوین و ۱۲ غرفه برای شرکت‌های گلخانه‌ای در این نمایشگاه برپا است.

نماینده سازمان جهادکشاورزی استان همدان اضافه کرد: شرکت‌های دانش بنیان نیز در بین شرکت کنندگان این دوره از نمایشگاه دیده می‌شود.

کد خبر 5547813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha