۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۱۸

عضو هیئت رئیسه مجلس:

حماسه شهدای مدافع حرم نماد پایمردی مردم مومن مازندران است

 حماسه شهدای مدافع حرم نماد پایمردی مردم مومن مازندران است

بابل- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، حماسه شهدای مدافع حرم را نماد پایمردی و ولایتمداری مردم مومن و انقلابی مازندران برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی کریمی فیروزجایی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت بازگشت پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم گفت: بازگشت عزتمندانه پیکرهای خونین بال مدافعان حرم ال الله در آستانه عاشورای حسینی فضای معنوی دیار علویان را به عطر شهادت معطر کرد.

وی افزود: سروقامتان عرشی دفاع از حرم قافله سالار کربلای حسینی (ع) شهیدان کریمیان، تاش موسی و کابلی که با سرافرازی و پس از سال‌ها جانفشانی به میهن بازگشتند، نماد پایمردی و ولایتمداری مردم مؤمن و انقلابی مازندران هستند که در طول تاریخ تشییع پرچم دفاع از اهل بیت عصمت وطهارت (ع) را در اهتزاز نگه داشته‌اند.

وی در این بیانیه آورده است: این مدافعان سلحشور سند ماندگار تاریخ برای تصویر سازی از مجاهدت مخلصانه فرزندان امام خامنه ای در راه ریشه کنی گروه تکفیری و تروریستی داعش به شمار می‌روند که افتخار آن بنام سپاهیان غیرتمند ایران عزیز ثبت شد.

اینجانب با تبریک وتسلیت شهادت غرورآفرین این چهره‌های تابناک عرصه جهاد وایستادگی به خانواده گرانقدر آنان و عموم مردم فهیم و همیشه در صحنه مازندران، علو درجات معنوی تمامی شهیدان شاهد بویژه شهدای حماسه ساز لشکر همیشه پیروز و خط شکن ۲۵ کربلا را مسئلت دارم.

کد خبر 5555516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha