۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۲۷

در مشهد؛

کارگروه مشترک توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری و زیارت تشکیل می‌شود

کارگروه مشترک توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری و زیارت تشکیل می‌شود

مشهد ـ معاون سرمایه‌گذاری و تامین‌منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از تشکیل کارگروه مشترک توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری و زیارت با شهرداری مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد دیناری اظهار کرد: کارگروهی مشترک به منظور بررسی و احصای فرصت‌های تعامل و همکاری دوسویه در راستای توسعه سرمایه گذاری گردشگری در مشهد، معرفی فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌‎گذاری گردشگری به سرمایه گذاران، برگزاری تورهای آشناسازی سرمایه‌گذاران در مشهد تشکیل خواهد شد.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین‌منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: هم‌چنین ایجاد مرکز تخصصی فروش صنایع‌دستی و سوغات مشهد، جذب و به‌مشارکت گرفتن ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران موجود داخلی و خارجی در شهر و هم‌چنین آماده‌سازی بسترهای قانونی مدیریت شهری برای تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاران و برگزاری نشست‌های مشترک از دیگر اهداف و برنامه‌های این کارگروه است.

وی تصریح کرد: این کارگروه که دبیری آن با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی است به صورت ماهیانه با اعضای مشخص و مرتبط با حوزه سرمایه‌گذاری، گردشگری و زیارت شهر مشهد تشکیل خواهد شد.

دیناری تاکید کرد: امیدواریم با تعاملات دوسویه در حوزه مدیریت جریان‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در سطح شهر مشهدبه نتایج عملی خوبی برسیم.

کد خبر 5567991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha