۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۰۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی:

نمایندگی مجمع بازرگانان مسلمان در خراسان جنوبی ایجاد شود

نمایندگی مجمع بازرگانان مسلمان در خراسان جنوبی ایجاد شود

بیرجند-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: درخواست‌ ما این است که سه اتاق بخش خصوصی ما بتوانند نمایندگی مجمع بازرگانان مسلمان را در خراسان جنوبی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد اشرفی عصر یکشنبه در کارگروه توسعه صادرات و شورای ساماندهی مبادلات مرزی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: امروز میزبان دبیر مجمع بازرگانان مسلمان در استان بودیم و بازدیدهایی از ظرفیت‌ها و بسترهای صادراتی استان انجام شد، گفت: نشست با فعالان اقتصادی استان با حضور ایشان برگزار شد که چالش‌ها در حوزه توسعه صادرات مطرح شد.

وی ادامه داد: یکی از درخواست‌های ما این بود که با محوریت سه اتاق بخش خصوصی (اتاق تعاون، اصناف و بازرگانی) استان بتوانیم نمایندگی مجمع بازرگانان مسلمان را در خراسان جنوبی راه اندازی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بیان‌کرد: می‌خواهیم با راه اندازی این نمایندگی همه تولیدکنندگان کاتولوگ ها و بروشورهای حاوی توانمندی تولیدی خود را به سه زبان در اختیار این مجمع گذاشته و از این ظرفیت برای معرفی استان و تولیدات استفاده کنند.

اشرفی بیان کرد: مجمع بازرگانان مسلمان این آمادگی را دارد که از تجار حمایت‌های حقوقی و معاضدت های قضائی را در دعاوی بین المللی را داشته باشد.

وی یادآور شد: یکی دیگر از درخواست‌ها در راستای رونق صادرات به افغانستان این است که پایانه حمل و نقل استان محدودیتی برای تناژ قائل نباشند.

کد خبر 5569184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha