۲ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۰۳

رئیس بنیاد مسکن دهلران:

۸۴ میلیارد ریال برای ساخت مسکن محرومان در دهلران پرداخت شد

۸۴ میلیارد ریال برای ساخت مسکن محرومان در دهلران پرداخت شد

دهلران-رئیس بنیاد مسکن شهرستان دهلران گفت: مبلغ ۸۴ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای ساخت ۲۷۹ واحد مسکونی محرومان در شهرستان دهلران پرداخت شده است.

امیرحسین علی کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: از سال گذشته تاکنون ۴۹ فقره کمک بلاعوض برای تکمیل واحدهای مسکونی به میزان ۷ میلیارد به افراد بی بضاعت پرداخت شده است.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون مبلغ ۸۸ میلیارد ریال تسهیلات بهسازی برای ساخت ۸۸ واحد مسکن روستایی پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان دهلران گفت: در حوزه حمایت از خانواده‌های دارای دو فرزند معلول نیز بالغ بر ۳۲۷ میلیون تسهیلاتت احداثی بلاعوض در قالب ۷ فقره به این پرداخت شده است.

علی کرمی از پرداخت ۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۵ میلیارد ریال به صورت بلاعوض به ایتام خبر داد و یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با بنیاد مستضعفان پرداخت مبلغ ۸ میلیارد ریال کمک بلاعوض و توزیع ۱۶۰ تن سیمان و ۳۲ تن میله گرد برای احداث ۱۶ واحد مسکونی روستایی انجام گرفته است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان دهلران به صدور ۷۸ جلد سند مالکیت اماکن روستایی و واگذاری ۱۵۰ قطعه زمین مسکونی روستایی، اشاره کرد؛ گفت: اجرای طرح هادی در سطح ۲۰ روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال و همچنین تهیه و تجدید نظر طرح هادی ۱۹ روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال را در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 5572009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha