۶ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۴۵

با حضور مدیرعامل سازمان بنادر انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از ۱۲ پروژه در بنادر استان بوشهر

آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از ۱۲ پروژه در بنادر استان بوشهر

بوشهر - عملیات اجرایی و بهره برداری از ۱۲ پروژه در بنادر استان بوشهر با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر صبح یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۱۲ پروژه در بنادر استان بوشهر با حضور مدیرعامل سازمان بنادر اظهار داشت: قدمت تجارت بین الملل در استان بوشهر به قرن‌های متمادی برمی گردد و معیشت مردم این استان همواره با دریا و اقتصاد دریا گره خورده است.

محمدهادی رستمیان افزود: رهبر معظم انقلاب نیز همواره در کنار مسائل دانش بنیان تاکید ویژه بر اقتصاد دریا محور دارند که این مهم اهمیت پروژه‌های بندری را بیش از پیش نمایان ساخته است.

وی بابیان اینکه استان بوشهر با قدمتی دیرینه نقش مهمی در تاریخ و جغرافیای منطقه خلیج فارس دارد، تصریح کرد: بوشهر به دلیل همجواری با دریا و همسایگان حوزه خلیج فارس نقش مهمی در تجارت بین‌الملل دارد و همواره یکی از یکی از مراکز مهم ترانزیتی به شمار می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تاکید کرد: با توجه به اقتصاد دریامحور و نقش آن در اشتغال و معیشت و زیرساخت‌های کشور، اهمیت بهبود و بهسازی و توسعه بنادر استان بیش از پیش نمایان می‌شود.

رستمیان عنوان کرد: در راستای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر و با پیگیری‌های استاندار محترم و مسئولان استانی و شهرستانی، برخی طرح‌های مطالعاتی و اجرایی در سطح این استان در دست اقدام قرار گرفته که می‌توان به پروژه‌هایی نظیر بهسازی و توسعه محوطه بندری شهر دیر، احداث ۴ پُست رمپ اسکله و نصب دستگاه ایکس‌ری در شهر دیر، بهسازی و نوسازی سالن مسافری پایانه بندری بوشهر، آغاز عملیات اجرایی لایروبی خور بندر ریگ اشاره کرد. بی‌شک این اقدامات نقش مؤثر خود را در آینده نمایان خواهد کرد.

عملیات اجرایی و بهره برداری از ۱۲ پروژه در بنادر استان بوشهر از جمله عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی پایانه بین المللی مسافربری دریایی در بوشهر در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، معاون عمرانی استاندار و مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر آغاز شد.

کد خبر 5574797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha