۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۱۴

در دیدار مدیران دو سازمان صورت گرفت؛

توسعه همکاری های قرآنی بین المللی سازمان اوقاف و شبکه الکوثر

توسعه همکاری های قرآنی بین المللی سازمان  اوقاف و شبکه الکوثر

فعالیت های قرآنی بین المللی با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و شبکه جهانی الکوثر توسعه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر ستاد عالی مسابقات قرآنی کشور در دیدار با سعید غفاری مدیر شبکه جهانی الکوثر که در محل سالن جلسات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و تبریک به واسطه انتصاب مدیر جدید شبکه الکوثر گفت: شبکه الکوثر به واسطه رسالتی که در سطح بین المللی دارد نقشی کم نظیری در ایجاد سبک زندگی قرآنی در میان مخاطبان خود ایفا نموده است و بنظر می‌رسد با تغییر رویکرد جدید در مجموعه برون مرزی سازمان صدا و سیما، شاهد رویدادهای مطلوب و اثرگذار تری باشیم.

مجیدی مهر با اشاره به موفقیت شبکه الکوثر در مسابقات بین المللی قرآن کریم که به صورت تلویزیونی تحت عنوان مفازا برگزار می‌شود؛ این رویداد را مهمترین حرکت رسانه‌ای در حوزه مسابقات قرآن در عرصه بین المللی رسانه‌ای دانست و افزود: ظرفیت ستاد عالی در جهت ارتقا سطح کمی و کیفی این مسابقات در اختیار شبکه الکوثر است.

همچنین سازمان اوقاف در زمینه سایر فعالیت‌های قرآنی اعم از تولید محصولات رسانه‌ای و پوشش و اطلاع رسانی مستقیم کل مسابقات بین المللی قرآن کریم از ظرفیت این شبکه بین المللی بهره مند خواهد بود.


در ادامه غفاری رئیس شبکه الکوثر ضمن تشکر از ایجاد بستر همدلی وهم افزایی بین نهادهای قرآنی در کشور بویژه مرکز قرآنی سازمان اوقاف؛ بر همکاری بیش از پیش این دو نهاد تاکید نمود.

همچنین وی در ادامه از ستاد عالی مسابقات خواست تا در زمینه‌های مختلف در جهت ارتقا کیفیت مسابقات مفازا این شبکه را یاری نمایند. غفاری در ادامه گفت: به حول و قوه الهی مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران بطور زنده و مستقیم از طریق شبکه الکوثر پخش خواهد شد.

از دیگر محورهای این جلسه می‌توان به تهیه مستند ادوار مسابقات بین المللی قرآن کریم توسط شبکه جهانی الکوثر و همچنین تهیه و پخش برنامه‌های تخصصی آموزش قرآن کریم توسط شبکه جهانی الکوثر با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره نمود.

کد خبر 5575075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha