چارچوب هماهنگی شیعیان بازگشت جریان صدر به مذاکرات را خواستار شد

چارچوب هماهنگی شیعیان بازگشت جریان صدر به مذاکرات را خواستار شد

چارچوب هماهنگی شیعیان عراق بازگشت جریان صدر به میز مذاکرات را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، چارچوب هماهنگی شیعیان عراق بازگشت جریان صدر به میز مذاکرات را خواستار شد.

بر اساس این گزارش، چارچوب هماهنگی شیعیان عراق در بیانیه ای افزود: نمی‌توان در قبال تعدی و تعرض به نهادهای دولت بی طرف بود و دولت و دستگاه‌های امنیتی باید از موسسات و منافع عمومی و خصوصی صیانت نمایند.

در این بیانیه آمده است که همگان باید برای جلوگیری از بروز فتنه تلاش کرده و با در پیش گرفتن عقلانیت و گفتگو از سوق یافتن کشور به سمت هرج و مرج و خونریزی ممانعت نمایند.

چارچوب هماهنگی شیعیان عراق در عین حال بر ایجاد راهکارهای واقعی و عملی بر اساس گفتگو و قانون اساسی جهت برون رفت از بحران کنونی تاکید کرد.

لازم به ذکر است که در پی ناآرامی‌های اخیر در عراق، فرماندهی عملیات مشترک ارتش این کشور اعلام کرده است که در همه استان‌ها و مناطق این کشور از ساعت ۱۹ عصر روز دوشنبه (به وقت محلی) تا اطلاع ثانوی، مقررات منع آمد و شد برقرار می‌شود.

همزمان رسانه‌های عراقی اعلام کردند که مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق دستور آماده باش کامل به همه نیروهای امنیتی بغداد داده است.

کد خبر 5576664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      0 0
      نقشه های شوم آمریکا، صهیونیستی، سعودی... برای برادر کشی! نابودی نسل مسلمانان... شیعه کشی... عشیره کشی... و... درنهایت بازکردن پای صهیونیست‌ها، سعودی‌ها و... به کشورهای اسلامی!!! مسلمانان، خویشتنداری کنید. نابودی دشمنان اسلام نزدیک است. وعده صادق. والسلام.
    • خسرو IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      0 0
      زمانیکه انتخابات عراق بکمک غرب و کشورهای امارات و عربستان بنفع صدر رغم خورد آقای صدر داعیه ریاست آل صدر را همانند ولیعهد عربستان که آل سعود را یدک میکشد را داشت و هزینه آنرا نیز از عربستان قبلا گرفته است و باید این موضوع را اجرا میکرد و علم مخالفت با ایران را بلند میکرد که هر کاری کرد نشد تا اجرا کن