۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۴۳

مسئول بسیج دانشجویی گلستان خبرداد؛

برگزاری اردوهای جهادی با حضور ۱۰۰۰ دانشجوی گلستانی

برگزاری اردوهای جهادی با حضور ۱۰۰۰ دانشجوی گلستانی

گرگان- مسئول بسیج دانشجویی گلستان گفت: فعالیت جهادی با حضور هزار دانشجوی گلستانی در مناطق محروم گلستان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد فرامرزی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طرح حامیم طی یک دوره هفت روزه با حضور ۳۰۰ نفر از دانشجویان گلستان در روزهای ۱۲ تا ۱۸ شهریور برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان افزود: هدف از دوره حامیم که با مشارکت بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد، تقویت مبانی اعتقادی و معرفتی است.

فرامرزی اضافه کرد: دوره ۴۰ روزه طرح ولایت با حضور دو هزار و ۶۰۰ نفر از دانشجویان سراسر کشور تابستان امسال در مشهد برگزار شد و بیش از ۲۰۰ نفر از دانشجویان استان گلستان هم در این دوره حضور یافتند.

وی تصریح کرد: دوره ۱۲ روزه طرح میقات با هدف آشنایی دانشجویان با کار و زندگی در شرایط سخت در تهران برگزار شد و ۱۲ نفر از دانشجویان گلستان هم در این طرح شرکت کردند.

فرامرزی ادامه داد: دوره عقیدتی اسلام ناب با هدف آشنایی با اندیشه‌های امامین انقلاب به مدت ۱۰ روز در استان قم برگزار شد و تعداد ۱۰ نفر از دانشجویان گلستانی در این طرح شرکت کردند.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان از دوره شهید دیالمه با عنوان دوره نخبه پروری سیاسی نام برد و افزود: این دوره به مدت سه روز با حضور ۱۰۰ نفر از دانشجویان استان در اوایل شهریور امسال در دانشگاه فرهنگیان گلستان برگزار شد.

فرامرزی از برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی در نیمه دوم اسفند ماه امسال خبر داد و افزود: اردوی راهیان نور غرب در مهرماه با حضور ۸۰ نفر از دانشجویان گلستان برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان بین کرد: اردوی راهیان پیشرفت با هدف آشنایی دانشجویان با دستاوردهای انقلاب اسلامی در دل طرح حامیم برگزار می‌شود و دانشجویان از کارخانه‌ها و مجموعه‌هایی که به برکت انقلاب ایجاد شده است بازدید خواهند کرد.

وی گفت: اردوهای جهادی با حضور هزار دانشجوی گلستانی و با هدف تقویت روحیه جهادی در دانشجویان و کمک به محرومان جامعه در مناطق روستایی و حاشیه شهر در حال برگزاری است.

فرامرزی ادامه داد: هم اکنون ۱۰۰ نفر از دانشجویان در روستای کشکک از توابع رامیان، ۳۰ نفر از دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی در روستای میر محله، ۳۰ نفر از در روستای حاجی قوشان، ۳۰ نفر در روستای ابوذر، ۲۵ نفر در یکی از روستاهای علی آباد در حال فعالیت جهادی هستند.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان گفت: مجموعه دوره‌های فرهنگی بسیج دانشجویی با هدف واکسینه کردن نیروهای جوان در برابر بمباران فرهنگی بدخواهان نظام انجام می‌شود تا دانشجویانی تربیت کنیم که بتوانند محکم و استوار از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

کد خبر 5578347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha