۹ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۲۸

رفیعی بعد از برد پرسپولیس:

در پرسپولیس هم انتظار هست هم انتقاد/ شرایط تیم ملی عالی است!

در پرسپولیس هم انتظار هست هم انتقاد/ شرایط تیم ملی عالی است!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد شیرینی را مقابل صنعت نفت آبادان به دست آوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سروش رفیعی بعد از برد ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: این سه امتیاز با به ثمر رساندن دو گل و بدون گل خورده و حضور بانوان در ورزشگاه برد شیرینی را برایمان رقم زد و به شخصه لذت بردم. امیدوارم این اتفاق تداوم داشته باشد. دم کسانی که کمک کردند بانوان به ورزشگاه بیایند گرم. می‌شود خانواده‌ها بیایند و لذت ببرند. قطعاً حضور بانوان جو ورزشگاه را بهتر می‌کند. حتی برای یک بار توهین نشنیدم.

وی درباره انتقادات از پرسپولیس در دو هفته ابتدایی و بهتر شدن شرایط این تیم تصریح کرد: وقتی انتظار بالا است، انتقاد هم هست. وقتی به پرسپولیس می آیید باید قبول کنید این انتقادات و فشارها هست. گفته بودم مطمئنم تیم ما بهتر می‌شود چون اصولی داریم که آن را دنبال می‌کنیم. خدا را شکر جواب داده است و گل هم نخوردیم.

هافبک پرسپولیس درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من در جایگاهی نیستم که نظر خاصی بدهم. هرکسی می‌آمد فقط می‌توانستیم تبریک بگوییم. امیدوارم همه کمک کنند تا فوتبال پیشرفت کند.

ترفیعی در پایان درباره اختلاف و دودستگی‌ها در تیم ملی و بین بازیکنان هم گفت: قبلاً هم خواهش کرده بودم که این کلمات را استفاده نکنید. شما استفاده می‌کنید که این حرف‌ها به وجود می‌آید! تیم ملی ما خوب و همدل است. چرا هی این کلمات را استفاده کنیم؟ همه چیز عالی است. هرکسی که می‌تواند یک ذره هم کمک کند، باید این کار را بکند.

کد خبر 5578653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha