۱۱ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۵۵

تکمیلی مهر؛

قاتل مامور نیروی انتظامی دامغان دستگیر شد

قاتل مامور نیروی انتظامی دامغان دستگیر شد

سمنان- جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل مامور وظیفه شناس دامغانی خبر داد و گفت: این فرد ۴۹ ساله در حال فرار از محل جنایت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میراحمدی شامگاه آدینه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه درگیری مرد ۴۹ ساله در بیمارستان ولایت دامغان به شهادت یک مأمور انتظامی انجامید، بیان کرد: این فرد پس از درگیری با مسئولان انتظامی اقدام به ربایش اسلحه مأمور نموده و با شلیک دو گلوله به سمت مأمور، وی را مجروح می‌کند و اقدامات پزشکی منتج به نتیجه نشد و افسر گشت انتظامی استوار دوم محمد جواد رحیمی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی بیان کرد: به اذعان شاهدین عینی حاضر در بیمارستان اگر حضور به موقع مأمور و اقدام ایثارگرانه وی در محل نبود چه بسا ضارب چند نفر از کارکنان بیمارستان یا شهروندان حاضر را مورد حمله قرار می‌داد که با اقدام به موقع این مأمور حتی بعد مجروح شدن مانع از این اتفاق شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: لازم به ذکر است، قاتل ۳۹ ساله مجرد که ظاهراً سابقه اعتیاد دارد به واسطه مشکلات خانوادگی و درگیری با آنان به پشت بام منزل مراجعه و اقدام به خودکشی داشته که با حضور مأموران انتظامی و اورژانس اجتماعی از اقدام به خودکشی وی جلوگیری و از طریق اورژانس اجتماعی به بیمارستان هدایت و تحت مداوا قرار می‌گیرد که اقدام به برهم زدن نظم بیمارستان و درگیری با کارکنان بیمارستان می‌کند.

میراحمدی گفت: با حضور به موقع مأموران انتظامی، قاتل که در حال فرار از محل بود توسط مأموران شناسایی، دستگیر و تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

کد خبر 5579870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha