۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷

در اعتراض به تحریم‌ها علیه روسیه؛

تظاهرات ضددولتی در آلمان برای دومین روز پیاپی برگزار شد+فیلم

تظاهرات ضددولتی در آلمان برای دومین روز پیاپی برگزار شد+فیلم

صدها نفر از مردم آلمان در شهر لوبمین در شمال شرقی این کشور در اعتراض به سیاست های برلین علیه روسیه و ادامه صادرات سلاح به اوکراین، برای دومین روز پیاپی تظاهرات برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه روسیا الیوم، صدها نفر از مردم آلمان در شهر لوبمین در شمال شرقی این کشور در اعتراض به سیاست‌های برلین علیه روسیه و ادامه صادرات سلاح به اوکراین، برای دومین روز پیاپی تظاهرات برگزار کردند.

مردم آلمان در جریان این تظاهرات سیاست‌های دولت آلمان در زمینه اعمال تحریم علیه روسیه را محکوم کرده و خواستار ازسرگیری مجدد واردات گاز روسیه به این کشور شدند.

روز گذشته نیز در شهر کلن، بیش از ۴۰۰ نفر در اعتراض به ادامه صادرات تسلیحات از سوی دولت آلمان به اوکراین و همچنین اعمال تحریم‌های گسترده علیه روسیه که موجب قطع واردات گاز این کشور به آلمان شده، دست به اعتراض زدند.

تظاهرکنندگان در جریان این اعتراضات خواستار لغو تحریم‌ها علیه مسکو شدند و با تقبیح ادامه صادرات سلاح به اوکراین بر لزوم ازسرگیری وارد گاز از خط لوله نورد استریم ۲ به آلمان تاکید کردند.

کد خبر 5582234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهرزاد RO ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      2 1
      شما آلمانی ها تلویزیون هایی مثل سعودی عنترنشنال یا شبکه این و اون (منوتو) ندارید که بتونن بچه‌هاتون رو گول بزنن و با کوکتل مولتف به جون همدیگر بندازن؟! چرا با آتیش زدن سطل آشغال راه بندون نمی کنید و سر راه هموطنان خودتونو نمی‌بندید که اگر قصد رفتن به بیمارستان رو دارن توی ماشین هاشون بمیرن؟!