۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۳۲

فرمانده سپاه کربلا:

زاویه گرفتن از گفتمان انقلاب اسلامی سبب انحراف می شود

 زاویه گرفتن از گفتمان انقلاب اسلامی سبب انحراف می شود

ساری- فرمانده سپاه کربلا زوایه گرفتن از گفتمان انقلاب اسلامی و حضرت امام راحل را مایه انحراف دانست و گفت: باید حول این محور حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی ظهر دوشنبه در نشست همفکری و هم افزایی اجرایی شدن سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه اداره مدیریتی برای اجرایی این سند امری لازم است، افزود: هفت راهبرد در فصل مدیریتی سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها آمده است.

وی با اظهار اینکه این سند در حوزه آموزشی، پژوهشی و فناوری نیز دارای راهبردهایی است از آن به عنوان سند جامع یاد کرد و گفت: امروز دشمن از مؤلفه قدرت سخت عبور کرده و وارد فاز قدرت نرم شده است و در این راه از تکنیک‌های نوین بهره می‌برد.

فرمانده سپاه کربلا گفت: دشمن در بخش فرهنگی تمام تلاش خود را بر تغییر سبک زندگی معطوف کرده است و بسیاری از استادان ما در این تفکر بازی می‌خورند و از سوی دیگر با به راه انداخت جنگ شناختی و ادارکی سعی می‌کند به اهدافش برسد.

سردار مسلکی محافظه کاری و مصلحت اندیشی را عامل اجرایی نشدن سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها ذکر کرد و گفت: هرجا از گفتمان امام و انقلاب زاویه گرفتیم دچار انحراف شدیم.

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز با اظهار اینکه متأسفانه تبیین مناسبی برای نظام جمهوری اسلامی و تاریخ آن وجود ندارد، گفت: دانشگاه‌ها پیش از اجرای سند اسلامی نیازمند استادانی در تراز انقلاب و باور به ارزش‌های اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه اکنون شاهد جولان رسانه‌های انگلیسی در خانه مردم هستیم، آن را نشانه ضعف رسانه‌ای ما دانست و گفت: این درحالی است که امروز ما به استقلال سیاسی و عزت سیاسی رسیدیم.

کد خبر 5582358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha