۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۲۹

جهاد اسلامی:

رژیم‌صهیونیستی با تشدید جنایاتش نمی‌تواند مقاومت را متوقف سازد

رژیم‌صهیونیستی با تشدید جنایاتش نمی‌تواند مقاومت را متوقف سازد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: شهید محمد طاهر زکارنه ثابت کرد که مقاومت تا زمان تحقق پیروزی نهایی و رهایی قدس از اشغال صهیونیستها، متوقف نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که شهید « طاهر محمد زکارنه»، که سال ۲۰۲۱ میلادی از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شده بود، به ندای وظیفه شرعی پاسخ داد و ثابت کرد که مقاومت تا تحقق پیروزی نهایی و آزادی قدس متوقف نخواهد شد.

جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه تشدید جنایات دشمن مانع مقاومت نخواهد شد، از عزم مردم و اراده رزمندگان در همه عرصه‌ها که همچون سدی غیرقابل نفوذ در مقابل صهیونیست ها ایستاده و در همه میدان ها حماسه‌آفرینی می‌کنند، تجلیل کرد.

این جنبش بار دیگر بر پایبندی خود به حق ادامه مقاومت در برابر اشغالگری تاکید کرد و خواستار اتحاد مردم فلسطین و نیروهای مبارز آن و استفاده از همه اشکال مقاومت به ویژه مقاومت مسلحانه شد تا اشغالگران قدس و شهرک نشینان صهیونیست از کشتار بیشتر مردم فلسطین و ریختن خون آنها در شهرها و روستاهای قدس اشغالی، کرانه باختری و سایر مناطق دیگر، منع شوند.

جنبش جهاد اسلامی در پایان با تسلیت مجدد به خانواده‌های معظم شهدا و آرزوی صبر برای آنان، خواستار بقای مقاومت همه فلسطینیان در همه شهرها و روستاها و اردوگاه‌های فلسطینی در کرانه باختری و سایر نقاط فلسطین شد.

امروز (دوشنبه)وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر «جنین» به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر داد.

کد خبر 5582419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha