۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۲۷

فرمانده انتظامی اردبیل:

طرح امنیت محله‌محور در اردبیل برگزار شد

طرح امنیت محله‌محور در اردبیل برگزار شد

اردبیل- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت محله‌محور در استان اردبیل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جواد تقوی عصر دوشنبه در جریان اجرای طرح امنیت محله‌محور در اردبیل اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با اجرای این طرح و شدت برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، سارقان و اراذل و اوباش سعی کردیم تا در محلات آلوده شهر اردبیل نظم و امنیت پایدار را برقرار کنیم.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح مأموران انتظامی موفق شدند ۱۵۳ متهم را اعم از سارق، سوداگر مرگ، قاچاقچی مواد مخدر، حمل‌کننده کالای قاچاق و مزاحم نوامیس مردم را دستگیر کرده و تحویل مقامات قضائی دهند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله‌محور در اردبیل نیز برگزار شد که علاوه بر دستگیری متهمان، شاهد کشف ۱۶ قبضه اسلحه غیرمجاز و ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و مواد صنعتی بودیم.

تقوی افزود: در این طرح ۶۳ متهم به سرقت دستگیر شدند و از این سارقان پنج دستگاه خودروی مسروقه، پنج دستگاه موتورسیکلت و انواع کالاهای قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح و در قالب برخورد با اخلالگران فضای سایبری، چهار تارنمای غیرمجاز شناسایی و اعضای آن نیز دستگیر شدند.

تقوی اضافه کرد: خط قرمز پلیس برخورد با اخلالگران نظم عمومی است و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای با اقدامات ناامن‌کننده و یا ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم به دنبال ناامن کردن محیط اجتماعی باشند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: پلیس با شماره تلفن ۱۱۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی از فعالیت سارقان، مجرمان و سوداگران مرگ است تا به سرعت در محلات حاضر شده و به ارتقای امنیت اجتماعی کمک کنند.

کد خبر 5588273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha