۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۴۷

در پی ارائه پژوهش‌های فرهنگستان هنر به شورای هنر؛

کارگروه تخصصی نظام استاد-شاگردی تشکیل شد

کارگروه تخصصی نظام استاد-شاگردی تشکیل شد

معاونت پژوهشی فرهنگستان هنر نتایج تحقیقات خود درباره «نظام استاد-شاگردی» را به شورای هنر و شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کرده و بر این اساس، کارگروهی تشکیل داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت پژوهشی فرهنگستان هنر نتایج تحقیقات خود درباره «نظام استاد شاگردی» را به شورای هنر و شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کرده و کارگروهی مرتبط با این پژوهش، با حضور مسئولان عالی‌رتبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، فرهنگستان هنر، وزارت علوم، و دانشگاه هنرهای اسلامی‌ایرانی فرشچیان، شکل گرفته است.

مدیریت پایش و ارزیابی سیاست هنرِ معاونت پژوهشی این فرهنگستان پژوهشی با عنوان «تأملی بر اهمیت نظام استاد شاگردی در آموزش هنرها» به انجام رساند و نتایج آن را به شورای هنر و شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کرد. پس از بررسی نتایج این پژوهش توسط شورای هنر، کارگروهی تشکیل شد تا به ارائه الگوی اجرای عملی این شیوه از آموزش بپردازد.

این کارگروه دومین جلسه خود را با حضور نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی، فرهنگستان هنر، دانشگاه هنرهای اسلامی‌ایرانی فرشچیان، در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شنبه، ۱۹ شهریور ۱۴۰۱، برای عملیاتی‌شدن الگوی این شیوه آموزش، پشت سر گذاشته است.

کد خبر 5589042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha