۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲

جانشین مرزبانی اردبیل خبر داد؛

کشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در مرز بیله‌سوار

کشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در مرز بیله‌سوار

بیله‌سوار- جانشین مرزبانی استان اردبیل از کشف ۴ تن الوار قاچاق توسط مأموران گروهان مرزی بیله‌سوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سیفی ظهر چهارشنبه در بازدید از مرز بیله‌سوار اظهار کرد: مأموران پاسگاه مرزی گروهان بیله‌سوار در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی متوجه حمل انواع چوب‌های جنگلی به صورت قاچاق با یک دستگاه کامیون در مسیر پارس‌آباد به سمت شهرستان گرمی شده که در این راستا موضوع را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی با رعایت کلیه قوانین و مقررات و رعایت حقوق شهروندی کامیون مورد اشاره را متوقف و در بررسی به عمل آمده مقدار چهار تن الوار را کشف کردند.

جانشین مرزبانی استان اردبیل با بیان اینکه پرونده قضائی در این زمینه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد، گفت: ما در مرزهای استان تمامی تحرکات و رفت و آمدها را به دقت رصد می‌کنیم و هیچ اقدام غیرقانونی در مرز خارج از دید مرزبانان نیست.

سیفی تأمین امنیت مرزها را مهم ارزیابی کرد و افزود: مرزهای استان اردبیل از امنیت کامل برخوردارند و در بحث انسداد مرزی و تأمین امنیت، اردبیل نمره کارنامه درخشانی کسب کرده است.

جانشین مرزبانی استان اردبیل با اشاره به اینکه مرزبانان و مرزنشینان در تأمین امنیت پایدار مرزها مکمل هستند، خاطرنشان کرد: امنیت کامل در مرزهای استان مشهود است و در راستای تأمین امنیت مرزهای استان، برنامه‌ریزی‌های بسیار مناسبی انجام یافته تا مردم امنیت و آرامش داشته باشند.

کد خبر 5589708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha