۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸

مدیرکل کمیته امداد گلستان:

شور عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان گلستانی برگزار می‌شود

شور عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان گلستانی برگزار می‌شود

گرگان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت، شور عاطفه‌ها در گلستان از ۱۵ مردادماه آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی بابایی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت، شور عاطفه‌ها از ۱۵ مردادماه آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه سال جاری ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با اشاره به پیش بینی مشارکت ۱۲ میلیارد تومانی گلستانی‌ها در سال جاری، گفت: هم استانی‌های نوع دوست، سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

بابایی بیان کرد: ۶۰ پایگاه ثابت مستقر در میادین اصلی شهرها و دفاتر کمیته امداد و ۳۶۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم از جمله کیف و کفش و نوشت افزار و سایر ملزومات آموزشی تحصیلی برپا خواهد شد.

وی اضافه کرد: از ۲۸ تا ۳۱ شهریور پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهرهای استان و روز جمعه (یکم مهرماه) پایگاه‌های مصلی نماز جمعه، آماده جمع آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند هستند و در روز دوشنبه ۱۱ مهرماه هم زنگ شور عاطفه‌ها به صورت نمادین در مدارس استان نواخته می‌شود.

کد خبر 5592261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha