۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۴۶

مارین لوپن:

مشارکت فرانسه در تحریم های ضدروسیه یک اشتباه ژئوپلیتیکی است

مشارکت فرانسه در تحریم های ضدروسیه یک اشتباه ژئوپلیتیکی است

رهبر حزب راست افراطی ملی فرانسه مشارکت پاریس در تحریم های ضدروسیه را اشتباهی ژئوپلیتیک دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «مارین لوپن» رهبر حزب راست افراطی ملی فرانسه امروز یکشنبه در مجلس سفلی این کشور مشارکت پاریس در تحریم های ضد روسیه را «اشتباهی ژئوپلیتیک» از سوی الیزه توصیف کرد.

رهبر حزب راست افراطی ملی فرانسه در این باره گفت: فرانسه با مشارکت در تحریم‌ های نامناسب و نادرست علیه روسیه یک اشتباه ژئوپلیتیکی مرتکب شد. اتحادیه اروپا این تحریم ها را در حالت ترس ناشی از درگیری اوکراین اعمال کرد.

پس از آغاز جنگ در اوکراین، آمریکا و اتحادیه اروپا تحریم‌های را علیه این کشور وضع کردند، تحریم‌های که هر روز دامنه آن زیادتر می‌شود و به نظر می‌رسد نه روسیه از تهاجم به اوکراین دست بردارد و نه غرب از تحریم‌های ضد روسی دست بکشد.

پیش از این نیز، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در دیدار با مقامات ارشد دولت این کشور اعلام کرده بود که استفاده بیشتر غرب از سیاست تحریم‌ ها می‌ تواند منجر به بروز عواقبی فاجعه‌ بار برای بازار جهانی انرژی شود.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: محدودیت‌ های تحریمی روسیه آسیب بسیار بیشتری به کشورهایی وارد می‌ کند که آنها را اعمال می‌ کنند. استفاده بیشتر از سیاست تحریم‌ ها می‌ تواند منجر به پیامدهای شدید تر و بدون اغراق حتی فاجعه‌ بار برای بازار جهانی انرژی شود.

کد خبر 5592704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha