۵ مهر ۱۴۰۱، ۸:۵۲

عزیزی در گفتگو با مهر:

راهپیمایی مردم سرنوشت‌سازبود/خط بطلان ملت بر اقدامات ضد منافع ملی

راهپیمایی مردم سرنوشت‌سازبود/خط بطلان ملت بر اقدامات ضد منافع ملی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حضور مردم در صحنه همواره تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز و خط بطلانی بر اقدامات ضد منافع و مصالح ملی بوده است.

ابراهیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به راهپیمایی مردم علیه آشوب‌طلبان و اغتشاشگران، اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، حضور مردم در همه صحنه‌ها بسیار مهم و سرنوشت‌ساز بوده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مردم ما در دوران دفاع مقدس سرنوشت جنگ را خودشان تعیین کردند. در دوران پس از دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نیز مردم ما در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی همیشه تاریخ‌ساز، تحول‌گرا و در مسیر تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی حاضر و ثابت قدم بودند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبیعی است که بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در همه صحنه‌ها می‌تواند نقش آفرین باشد. باید تلاش کنیم در همه معادلات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ضمن تکیه اساسی به مردم، حضور مردم را در همه صحنه‌ها چه با سازوکار نهادی و چه به صورت حضور توده‌ای، مغتنم بدانیم و آن‌ها را همواره به عنوان ذخیره‌های گران‌بهای انقلاب اسلامی بدانیم.

وی تاکید کرد: راهپیمایی مردم برای مقابله با ناامنی و آشوب‌هایی که اغتشاشگران در کشورمان ایجاد کردند، تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز بود و همواره حضور مردم در صحنه خط بطلانی بر اقدامات ضد منافع و مصالح ملی بوده است و ان شاء الله همواره و در همه صحنه‌ها حضور پربرکت ملت غیور و بابصیرت ایران اسلامی را شاهد باشیم.

کد خبر 5597374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظام باخت IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      1 2
      نظام یک قدم عقب گذاشت در اجرای احکام متاسفانه تبلیغات سگ بازی سلبریتی ها و وارد کردن انواع و اقسام آن در زندگی خانواده ها و تبلیغات بی حساب کاشت ناخن که نه غسل داره نه پاکی و ایجاد سایت های شرط بندی و قمار در کنار معلمان ضد نظام شده جوان بی دین و بی وجدان و بهترین سلاح برای غرب امروز این سلاح را غرب
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      با سلام وخسته نباشید با شعورترین وصبور ترین و فداکارترین ملت در دنیا ملت ایرانه..واما اغتشاش گران همه بد نیستن وتحت تاثیر سلوک جمعی واحساسات خود قرار گرفتن..لیدرها وارتباط آنها بارسانه های معاند رو مشخص کنید..کمی سلبریتیهای خودنمای اشرافی غربزده رو گوشمالی بدین..سبک زندگی رفتارومنش حقوقهای میلیاردی