۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۹:۴۷

نقدعلی در صحن مجلس:

برخی از وزرا شب و روز در حال توئیت‌بازی هستند

برخی از وزرا شب و روز در حال توئیت‌بازی هستند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: متاسفانه برخی از وزرا به جای اینکه به کار وزارتخانه بپردازند، شب و روز در حال توئیت بازی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۰ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد از توئیت بازی برخی مسئولان، گفت: متأسفانه این مسئولان در دولت قبل بودند و در دولت فعلی هم هستند و به جای اینکه به کار وزارتخانه بپردازند، شب و روز در حال توئیت بازی هستند.

وی بیان کرد: اخیراً یکی از وزرا در توئیتی یکی از ضروریات دین را به شکل التزامی زیر سوال برده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور، گفت: به این وزرا بگویید به حوزه کاری خود در حوزه میراث فرهنگی بپردازند و به برخی مسائل که به حوزه کاری آن‌ها ربطی ندارد، ورود نکنند.

نقدعلی با استفاده از این عبارت که «چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آید»، اظهار داشت: با این وضعیت کم کم به «جوک و جفنگ» می‌افتید و شروع به خاطره تعریف کردن می‌کنید. سه سال دیگر زمان انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم است، پس برخی از آقایان این کارها را انجام ندهند.

کد خبر 5607381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 0
      خوبه خودتان به کارهایتان اعتراف میکنید
    • نسیم IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 0
      والا موندم این چطوری توییت بازی رو دیده با اطمینان کامل قضاوت کرده والا ما نمی دونیم یک هفته پیش چند روز پیش دیروز چی خوردیم . در اینکه در دولت سیزدهم مثل گذشته مسئولان سابق هنوز در پست مقام هستن شکی نیست اما اشتباهه حتی کشورهای همسایه مترقی کافیه مسئولی خطا کنند بدون درنگ تردید برکنار مجازات حذفه