آخرین تحولات فلسطین؛

نگرانی تل‌آویو از آغاز انتفاضه/ عملیات تیراندازی در شعفاط+ فیلم

نگرانی تل‌آویو از آغاز انتفاضه/ عملیات تیراندازی در شعفاط+ فیلم

دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی با اشاره به افزایش عملیات های مقاومتی در کرانه باختری در ماه سپتامبر گذشته، درباره آغاز انتفاضه مسلحانه فراگیر در کرانه باختری هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در ماه سپتامبر گذشته ۸۳۳ عملیات مقاومتی در کرانه باختری رخ داده است که این مساله نگرانی رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه مسلحانه را تشدید کرده است.

بنابراین گزارش، مورد قابل توجه در این رخدادها، ادغام رزمندگان وابسته به جهاد اسلامی و حماس با رزمندگان «کتائب شهداء الاقصی» وابسته به جنبش فتح است.

از سوی دیگر، منابع محلی با انتشار تصاویری از درگیری مسلحانه شدید فلسطینیان با صهیونیست‌ها در جنین خبر دادند.

منابع فلسطینی از درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت فلسطین با اشغالگران صهیونیست در شهرک جبع در جنوب شهر جنین خبر دادند.

این درگیری بامداد امروز پس از یورش صهیونیست‌ها به شهرک جبع آغاز شد. اشغالگران صهیونیست در نهایت پس از این درگیری مسلحانه، مجبور به عقب‌نشینی از این منطقه شدند.

نظامیان صهیونیست همچنین بامداد امروز چهارشنبه به منطقه العیساویه در قدس اشغالی یورش بردند.

در تحولی دیگر، وبگاه شهاب نیوز شامگاه گذشته  از تیراندازی مبارزان فلسطینی به سوی نظامیان صهیونیست در نزدیکی ایست بازرسی اردوگاه شعفاط خبر داد.

از سوی دیگر، وبگاه قدس الاخباریه از اعتصاب عمومی در اکثر مناطق قدس و کرانه باختری در حمایت از اردوگاه شعفاط خبر داد. بنابراین گزارش، مردم فلسطین در حمایت از اهالی این اردوگاه که طی چند روز اخیر در محاصره نظامی رژیم صهیونیستی قرار داشته اند به محل کار نرفته، مدارس را تعطیل کرده و مراکز تجاری را باز نکرده اند.

منابع فلسطینی همچنین با انتشار تصاویری از یورش شهرک نشینان صهیونیست به منطقه الطور در قدس اشغالی و پنچر کردن خودروهای فلسطینیان و آسیب زدن به اموال عمومی آنها خبر دادند:

کد خبر 5607428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha