۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۹

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه خبر داد؛

اجرای طرح «مدرسه همدل» در مدارس کرمانشاه

اجرای طرح «مدرسه همدل» در مدارس کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از اجرای طرح «مدرسه همدل» در مدارس کرمانشاه خبر داد.

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری آئین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و آموزش و پرورش استان کرمانشاه، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای بهره مندی حداکثری دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد از خدمات رایگان و با تخفیف مدارس هیأت امنایی، نمونه دولتی، غیرانتفاعی در طرح ملی مدارس همدل انجام گرفت.

وی با اشاره به اهمیت بالای همکاری آموزش و پرورش با کمیته امداد، افزود: تلاش و همکاری همه جانبه آموزش و پرورش به منظور رفع چالش‌های تحصیلی فرزندان نیازمند قابل تقدیر بوده و در این نهاد مقدس از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تحقق این امر خیر و خدا پسندانه استفاده خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ تعداد ۸۵۰ نفر از دانش آموزانی که مورد حمایت کمیته امداد هستند از مزایای طرح همدل بهره‌مند شده و استان کرمانشاه جز سه استان برتر کشور در اجرای این طرح قرار گرفته است.

ترکمانه از انعقاد همکاری بین کمیته امداد و آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد و گفت: همدلی و تلاش همکاران انقلابی و جهادی در آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای رفع نیازهای معیشتی و تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت برگرفته از منویات و تأکیدات رهبر انقلاب است که امروز شاهد نتایج با برکت آن هستیم.

وی خاطر نشان کرد: با اقدامات صورت گرفته می‌توان به رفع موانع تحصیلی در سطوح مختلف دانش آموزان بی بضاعت امیدوار بوده و همواره نظاره‌گر موفقیت‌های فرزندان عزیز این خطه باشیم.

کد خبر 5612587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha