۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰

حذف ایران در برنامه فیفا نبود؛

تیر حاشیه‌سازان برای فوتبال ایران در راه جام‌جهانی به سنگ خورد

تیر حاشیه‌سازان برای فوتبال ایران در راه جام‌جهانی به سنگ خورد

نشست شورای عالی فیفا با مطرح کردن مباحثی که از پیش تعیین شده بود برگزار شد و هیچ بحثی در مورد حذف تیم ملی فوتبال ایران از رقابتهای جام جهانی قطر در این جلسه مطرح نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های خارجی به ویژه ایتالیایی‌ها با مطرح کردن احتمال حذف تیم ملی ایران در جام جهانی به دنبال ایجاد حاشیه برای فوتبال ایران بودند و برخی تلاش کردند با ارسال نامه‌هایی به فیفا این نهاد بین المللی را تحت فشار قرار دهند.

در حالی که برخی رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده بودند فیفا در نشست این هفته خود در مورد حذف ایران از جام جهانی تصمیم خواهد گرفت اما در نشست امروز شنبه این نهاد بین المللی هیچ بحثی در مورد فوتبال ایران مطرح نشد.

نشریه مارکا با تاکید بر این موضوع نوشت: «جلسه صبح امروز شورای عالی فیفا در آکلندنیوز برگزار شد که طی آن هیچگونه بحثی مبنی بر حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی قطر جزو برنامه از پیش تعیین شده این جلسه نبوده است. بنابراین حضور تیم ملی فوتبال ایران برخلاف شایعات اخیر در جام جهانی قطعی خواهد بود.»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا همگروه است و روز ۳۰ آبان در اولین دیدار خود به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت.

کد خبر 5614379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مادر بچه ها و معلم مدرسه IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      48 5
      باید از نظریه ی دروغگوی ایتالیایی شکایت کرده وغرامت بگیریم
    • رضا IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      43 0
      علی کریمی و مهدی مهدوی کیا که بشدت رو اون مانور دادند و درخواست حذف تیم ملی کشورمان از رقابتهای جام جهانی داده بودند بدانند یک روزی جواب همه این تبهکاری شان را خواهند گرفت مخصوصا آقای کریمی نمک بحرام. بیاری خدا درخشش تیم ملی در جام جهانی چشمان مژدوران کور و دریوزگی آنان اثبات خواهد شد. تف بشرف تان
    • CN ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      79 0
      موضوع فراتر از حاشیه سازی است. چند سال است که جریان هایی تمرکز کردند رو ورزشکاران هنرمندان حتی اصحاب رسانه و با وعده‌های مختلف یا اگه نشد با تهدید وادارشون کنند وارد جریان خودشون بشوند. این وظیفه تمام مردم است که تمام قد جلوی این جریانات بایستند. توسط همین فضای مجازی
    • Mm IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      62 0
      همون اولشم معلوم بود شایعس برای به هم زدن تمرکز تیم ملی اگه قراره ایران حضورش تو جام جهانی در حاله ای از ابهام باشه،قبل ایرانم کشورای انگلیس و آمریکا هم نباید باشن چون هم به اسرائیل کمک نظامی میکنن هم به صعودی.
    • خلیل IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      0 94
      این تیم تیم ملت ایران نیست تیم رژیم حاکم بر ایرانه و باید حذف بشه ...
      • CN ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
        41 0
        این خائنیین و وطن فروش ها هستند که باید خذف شوند. تا حالا شدند بعد از این هم میشن. شرم بر وطن فروش بی غیرت.
    • arb IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      65 0
      البته،تیر خائنان و مزدوران نه حاشیه سازان. کسانی که دنبال ضربه زدن به ایران و روح و روان مردم ایرانه،براشون هم فرقی نداره،سیاست،اقتصاد،فرهنگ و هنر،مذهب یا ورزش.