۳ آبان ۱۴۰۱، ۹:۰۱

مهر گزارش می‌دهد؛

اما و اگرهای لباس یگان ویژه زنان/انتقاد به حجاب از سوی بی‌حجابان!

اما و اگرهای لباس یگان ویژه زنان/انتقاد به حجاب از سوی بی‌حجابان!

محدود کردن نیازهای اجتماعی زنان به حجاب، حربه دشمنان است تا آنها را از اولویت های اصلی دور کنند؛ نمونه این رفتار دوگانه انتقاد به لباس یگان ویژه زنان است!

خبرگزاری مهر، گروه جامعه: «زن» بهانه اصلی اعتراضشان است اما هیچ احترامی برای زنان مخالف تفکرشان قائل نیستند؛ می‌گویند برای آزادی زنان به میدان آمده ایم اما به خودشان اجازه می‌دهند پوشش زنانی که برای تأمین نظم و امنیت به میدان آمده اند را تمسخر کنند و به همین بهانه اصل حجاب را زیر سوال ببرند و بگویند حجاب محدودیت دارد! روایت آنهایی است که می‌گویند باید آزادی باشد اما نمی‌توانند زنان پلیس را در مانتو و شلوار و جلیقه‌های ضد ضربه ببینند و می‌گویند چرا این زنان چادر ندارند!

۳۰ شهریور ماه بود که خبرگزاری مهر برای نخستین بار گفت و گوی تصویری فرمانده یگان ویژه زنان را منتشر کرد، سرهنگ حیدری در این گفت و گو بیان کرد: «برای نخستین بار یگان زنان یگان‌های ویژه برای کنترل ناآرامی‌ها وارد میدان شدند و این مأموریت را می‌توان به عنوان اولین مأموریت رسمی این خانم‌ها دانست.»

فرمانده یگان زنان یگان‌های ویژه فراجا افزود: در بین جمعیت بر هم زننده نظم و امنیت برای نخستین بار شاهد حضور زنان بودیم، برخی از این خانم‌ها به عنوان لیدر بودند که علاوه بر تبلیغات شعارهای هنجار شکن می‌دادند.

در نتیجه بنا شد تا دستگیری خانم‌هایی که برهم زننده نظم و امنیت بودند توسط یگان زنان انجام شود.

اول اردیبهشت ماه امسال بود که سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور در خصوص آخرین وضعیت فعالیت گردان زینبی اعلام کرد چند سال قبل یگان زنان راه اندازی و کارهای ستادی آن انجام شده است اما می‌توان گفت که از اسفندماه سال قبل (۱۴۰۰) این یگان به میدان‌های عملیات آمدند و در اعتراضات آبان ۹۸ این زنان در میدان عمیات انجام دادند.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا، کار اصلی زنان در یگان ویژه را شناسایی، دستگیری، انتقال و مستندسازی اعلام کرد و گفت: البته می‌توان گفت حضور این زنان در مأموریت هایی مانند مردم یاری نشان از همه جانبه بودن فعالیت آنها است.

سردار کرمی با بیان اینکه در مواردی که مردان به دلیل مسائل شرعی نمی‌توانند زنان را دستگیر کنند گفت: در اینجا است که وظیفه یگان ویژه زنان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی از استقرار یگان ویژه زنان در تمام استان‌ها در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در سال گذشته (سال ۱۴۰۰) زنان یگان ویژه در ۱۰ استان مستقر بودند.

اما و اگرهای لباس یگان ویژه زنان/انتقاد به حجاب از سوی بی‌حجابان!

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی با اعلام این مطلب که در سال جاری گردان زنان یگان ویژه در سه حوزه افسری، کادر و درجه داری فعال خواهند بود خاطرنشان کرد: یک گردان از زنان یگان ویژه هم در تهران مستقر هستند.

شاید بتوان گفت که یگان ویژه زنان در اغتشاشات اخیر برای نخستین بار حضور کامل در میدان داشتند و همین موضوع هم باعث حرف‌ها و حدیث‌هایی شد؛ دشمنان و بدخواهان زمانی که تاب حضور مقتدرانه زنان یگان ویژه را در کنار مردها نداشتند به پوشش این زن‌ها ایراد وارد کردند و اصل حضور آنها را به حاشیه بردند.

پوشش زنان یگان ویژه زنان بر اساس رعایت موازین شرعی و اعتقادی است، لباس یگان زینبی حدود شرعی را رعایت کرده است و حجاب کامل دارد البته این را در نظر بگیرید که چادر حجاب برتر است نه حجاب کامل

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پوشش زنان یگان ویژه زنان بر اساس رعایت موازین شرعی و اعتقادی است.

وی با بیان اینکه تمامی افرادی که در یگان زینبی حضور دارند کادر فراجا هستند، گفت: زنانی که در یگان زینبی هستند کادر هستند یعنی درجه دار و افسر هستند.

فرمانده یگان‌های ویژه بیان کرد: یک واحد عملیاتی قوی از یگان زینبی در تهران سازماندهی شده است تا در مواقعی که خانم‌ها در اغتشاشات حضور‬ پیدا‬ می‌کنند و‬ باعث‬ ناآرامی می‌شوند بتوانند با آنها صحبت کنند‬ و‬ آنان‬ را ارشاد کنند‬ و‬ در‬ نهایت‬ اگر‬ نیاز بود آنها را دستگیر کنند.

کرمی با بیان اینکه مردها برای دستگیری زنان محدودیت‌های شرعی دارند، گفت: یگان زینبی عملیات موفقی در اغتشاشات اخیر داشته است و توانسته از سرشاخه‌های اصلی لیدرهای‬ زنان‬ دستگیری‬ ‬ داشته‬ باشد.

وی‬ در واکنش به صحبت‌های مبنی بر اینکه لباس زنان یگان ویژه از‬ حجاب‬ کامل‬ برخوردار‬ نیست‬ و‬ چرا‬ این‬ زنان‬ چادر‬ ندارند، ‬ گفت: با چادر نمی‌شود در‬ میدان اغتشاشات‬ حاضر‬ شد‬ و‬ با‬ هنجار‬ شکنان‬ برخورد‬ کرد، حضور‬ این‬ زنان‬ در‬ میدان مانند‬ حضور‬ ورزشکاران‬ زن‬ در میادین ورزشی است‬ که‬ چادر ندارد اما حجابشان کامل‬ است.

‏فرمانده‬ یگان ویژه زنان در پایان تاکید کرد: لباس یگان زینبی حدود شرعی را رعایت کرده است و حجاب کامل دارد البته این را در نظر بگیرید که چادر حجاب برتر است نه حجاب کامل.

زنان در پلیس مأموریت‌های خود را به خوبی انجام داده اند

چند سالی است که در مجموعه انتظامی کل کشور به زنان توجه ویژه ای شده است، به عنوان مثال می‌توان گفت بنا بر اعلام فرماندهان فراجا بهترین کارآگاهان صحنه جرم و کارشناسان تصادفات زنان هستند. به همین منظور به سراغ سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور رفته ایم و مساله حضور زنان یگان ویژه در اغتشاشات را با این فرمانده در میان گذاشتیم.

یگان زنان در یگان ویژه راه اندازی شده است تا در صورت نیاز به میدان بیایند که البته باید بگویم در این مقطع یگان ویژه زنان کار خود را به خوبی انجام داده است و عملکرد قابل قبولی داشته اند

سردار اشتری در همین زمینه به خبرنگار مهر گفت: در تمام مجموعه‌های پلیس خانم‌های پلیس حضور دارند و مأموریت‌های خاص خانم‌ها را انجام می‌دهند و این موضوع چیز جدیدی نیست.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: یگان زنان در یگان ویژه راه اندازی شده است تا در صورت نیاز به میدان بیایند که البته باید بگویم در این مقطع یگان ویژه زنان کار خود را به خوبی انجام داده است و عملکرد قابل قبولی داشته اند.

وی با بیان اینکه یگان ویژه زنان در مأموریت‌های خود تذکر لسانی و ارشاد را در اولویت می‌گذارند، گفت: این زنان در ابتدا با فرد مورد نظر صحبت می‌کنند، اگر نیاز شود آنها را دستگیر می‌کنند.

سردار اشتری در پایان خاطرنشان کرد: مردم هم از عملکرد یگان ویژه زنان و حضور آنها رضایت دارند و این رضایتمندی را به پلیس اعلام کرده اند.

زنان ایرانی در عمل موفق هستند اما شعار دهندگان نمی‌خواهند آنان را ببینند

آنهایی که پایه اصلی شعارشان «زن» است کمتر توجهی به زنان ایرانی و جایگاه‌های جهانیشان به ویژه بعد از انقلاب دارند؛ به عنوان مثال می‌توان گفت پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان سال ۱۴۰۰ در حوزه آموزشی سهم زنان در عضویت هیأت علمی دانشگاه‌ها ۳۳/۳ درصد و در دانشگاه‌های علوم پزشکی ۳۴ درصد افزایش داشته است همچنین تعداد دانشجویان دختر در دانشگاه‌های کشور ۵۶ درصد رشد داشته است و در حوزه رسانه هم نرخ مشارکت زنان فعال در عرصه فناوری اطلاعات به ۳۱/۵ درصد رسیده است.

بر اساس این گزارش پس از انقلاب اسلامی تا سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۵۰۰ مؤلف زن و ۸۴۰ ناشر زن در کشور فعالیت داشته اند و در حوزه اشتغال و کارآفرینی ۴۲۰۰ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی فعالیت کرده است. همچنین ۲۳۹۰ زن به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت‌های دانش بنیان فعالیت می‌کنند و ۹۰۳ زن فیلم ساز در عرصه سینما و ۲۰۰۰ زن متخصص در پشت صحنه سینما فعالیت داشته اند.

حجاب دغدغه اصلی زنان ایران نیست!

به جرأت می‌توان گفت افرادی که شعار می‌دهند و دَم از آزادی می‌زنند نه موفقیت‌های زنان بعد از انقلاب را دیده اند و از آن خبر دارند و نه حتی از کم و کاستی‌های قانونی برای احقاق حقوق زنان در شرایط فعلی جامعه باخبر هستند وگرنه می‌دانستند دغدغه زنان این کشور حجاب نیست!

همان طور که در بالا هم مرور شد نکته جالب رفتارهای دوگانه این جماعت ایراد گرفتن به پوشش یگان ویژه زنان است، این افراد برای همفکران خود بی حجابی طلب می‌کنند و برای زنانی که که مخالف تفکر آنها است چادر می‌خواهند! شاید بهتر باشد تا بگوییم محدود کردن نیازهای اجتماعی زنان به حجاب حربه دشمنان است تا زنان را از اولویت‌های اجتماعی خود دور کنند.

کد خبر 5615643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید خرازی 895 IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      پلیس گشت کشتار نمیخوایم نمیخوایم نمیخوایم
      • ناشناس IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
        63 33
        آدم بی بصیرت نادان و ظاهر بین نمی خوایم نمی خوایم
      • اف IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
        46 31
        اونا میکشن یا وحشی هایی به نام اعتراض گر؟؟؟
      • الهام IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
        11 10
        عزیزان کلا رئیس امر به معروف و نهی از منکر به خواسته ش رسید
      • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
        2 0
        التماس تفکررررررر
      • مرتضی ذوقی IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
        15 18
        چند نفرو تا حالا کشتید از مردم کشور زر زر زیادی ام میکنی اون ور اب نشستی فک میکنی ملت گاگولن؟
    • نسیم IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      55 61
      حضور زنان یگان ویژه بسیار کار خوبی بوده اما از نظر فرم پوشش یگان ویژه می تونن مانتو بلند که قسمت پایین به اندازه محدوده مانتو کوتاه باز باشه و در بالا زیپ و دگمه گذاری شود دقیقا فرم لباس زنان در فیلم های اکشن و رزمی نینجا در اروپا و آسیا که بلنده .پس بهانه جالبی برای چادر نزاشتن نیست
    • زهرا IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      33 8
      مطلب گزارش است یا بیانیه
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      همین مانتورو ما بپوشیم میان میگیرنمون؟اینا تکلیفشون با خودشونم معلوم نیست.در همه جای دنیا لباس ساده وشلوار پوشیده ترین پوششه،توی ایران ما بیچاره ها مانتو و روسری هم اضافه تر میپوشیم باز میان میگیرن میزننمون
      • ف IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
        عزیز اینها تکلیفشون با خودشون هم معلوم نیست. هر کجا که به نفع خودشون باشه ممنوعیت به فنا میره.
      • مهسا IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
        ما ها که با مانتو شلوار و روسری میاییمبیرون.همه جا هم آزادیم،ولی کسی تا حالا نه دستگیرمون کرده نه کتکمون زدن،چرا الکی جو میدی.شاید مانتو یا شالتون پوشیدگی کامل رو نداره.
      • سیاوش IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
        51 85
        بنام خدا تو غلط کردی
      • Bahar FR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
        93 55
        کی به مانتوشلوارگیردادن آخه الکی داری واسه خودت یه چیزی میگی کل ایران بامانتوشلوارمیگردن اونوق تاالان بایدهمه روگرفته بودن پوشش بایدمناسب باشه
      • مهندس نقی زاده IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
        47 25
        سلام وقتی کسی بیشتر ضرر می‌کند که هم اشتباه کند وهم اصرار ودر توجیه موضوع باشد حالا مسولین آنقدر خراب کاری واذیت وآزار وافراد گرایی بکنید که دیگر راه برگشتی هم نباشد ومملکت رو دودستی بدید به تمام گروها حی لجاجت کنید مثل شتر مرغ کله رازی برف فروببرید هر روز اعتراضی به شما بیشتر وبیشتر شود
      • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
        40 37
        چرا بدون انصاف حرف میزنی اگه میگرفتن که اوضاع الان این نبود
      • زن ایرانی ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
        خفه شو بابا روسری و مانتو هم نپوش بیا خودتو عرضه کن تو خیابان
      • AE ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
        53 83
        وای ننه بیچاره ها... پوشیدن مانتو وروسری خیلی سخته که بیچاره این؟ بله اونی که تنها دغدعه اش برهنگی ونمایش خودشه الحق بیچاره است...
      • ناصری GB ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
        کدوم لباس ساده؟ منظورت اون شلوارهای پاره پورست ؟ والله مگه این که آدم مشکل روانی داشته باش با همچین وضعیتی بیاد بیرون ، با هوس بازیتون چه زندگی های که متلاشی نشدن،
      • امیر IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
        73 92
        درد زن ایرانی شده این که بخواد بدن خودشو به همه مردا و چشمای هیزشون نشون بده . خاک بر سرتون که ابهت و مقام زن رو خودتون به دست خودتون تا مقام یه حیووون تنزل دادید
      • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
        35 17
        با اینا باید با زبون خودشون حرف زد
      • علی حسنی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
        52 53
        اینجا ایرانه تو با این پوشش پلیس ها ی زن بیا بیرون کسی باهات کاری نداره بیخود جو نده اگر مریض نیستی.
      • ایرانی مقتدر IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
        61 51
        به خداوندی خدا قسم اگر همین مانتو شلوار رو با همین حدود شرعی بپوشید هیچکس کاری بهتون نداره. کارمندهای خانم هم مانتو و شلوار میپوشن کسی بهشون گیر نداده، هر چیزی در دنیا حدودی داره از حدودش بگذرید مجازات میشید؛قوانین کشوری مختص ایران نیست، همه کشورها قوانین خاص فرهنگ و نظام کشورداری خودشون رو دارن.
      • بی نام AE ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
        59 49
        عزیزم لباسشون هیچ مورد بدی نداشت..موهاش معلوم بود حتی یک تار مو؟؟نافش معلوم بود که حلقه انداخته باشه؟؟گردنش معلوم بود؟؟مانتوش جلوباز بود؟؟ در ضمن خودت تو خیابون میبینی چه جور لباسایی میپوشن که مثلا ناف حلقه خوردش یا ساق پای زنگوله انداختش معلوم بشه..الکی این لباسارو با اون لباسای شب مقایسه نکنید
      • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
        25 24
        دروغگوی بی شرم
      • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
        17 0
        آقای نقی زاده اون کبک هست که کله اش را زیر برف می‌کنه نه شترمرغ
      • تنها IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
        14 9
        سلام، از نظر سیاوش بخاطر توهین آمیز بودنش شکایت کنید.
      • تنها IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
        13 4
        سلام، از نظر سیاوش، زن ایرانی، امیر و علی حسنی بخاطر توهین آمیز بودن و الفاظ تحقیر آمیز شکایت کنید. حتی به دلیل دفاع و حمایت از منافع هم حق نظر دادن توام با توهین کردن ندارند. این یکنوع رفتار تبعیض آمیز و تناقض هست که نفاق و دورویی است و از مشخصات بارز یک منافق
      • ا ف IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
        23 15
        چرا انقدر نادان هستین،اینا اینجوری لباس پوشیدن تا بتونن در صورت لزوم راحت مبارزه کنن،شما چرا باید کوتاه بپوشین که چیکار کنین مثلا؟؟؟؟!!!
      • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
        1 0
        چرا دروغ میگی خانم چادر حجاب برتر هست اما می تونید با شال و مانتو هم باشید کسی کاری نداره یه چیزی بگید حقیقت داشته باشه
    • افشین IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      56 58
      اینا مگه شعارشون آزادی زن نیست؟ آزادی و امنیت دیگه بیشتر ازین لذت میبرم وقتی این خانومها رو توی این لباس میبینم افتخار داره، زنها الان باید ازین یگان حمایت بکنن
      • ... DE ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
        3 1
        عالیییی احسنت
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      دین و حجاب را نمیتوان با زور به مردم تحمیل کرد.
      • بلانوشی RO ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
        7 1
        بله درسته در اسلام چیزی به اسم زور گفتن نیست
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      36 57
      البته که حجاب محدودیت ندارد ولی در موقع جنگ هم آقا رسول الله و آقا امیرالمؤمنین علیهماالسلام عبا و عمامه را کنار گذاشته و زره می‌پوشیدند حالا روزگار ما کار به جایی رسیده که اراذل و اوباش از مردها گذشته و زنان اراذل و اوباش هم سر بر آورده اند خب مسلما اینجا چادر با لباس رزم تعویض می‌شود
    • بابایی ناز IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      76 33
      حالا همین نیروی های یگان ویژه زنان دو ماه پیش این شکلی میومدن بیرون گشت ارشاد می‌گرفت شون
    • محمد حسین شفیعی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      44 55
      سپاسگزاریم از تمام عزیزانی که حافظ جان ومال ناموس مردم هستند و واقعا بزرگترین نعمت امنیت است و ما قدردان زحمات شما نظامیان ایران اسلامی هستیم
    • مری IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      46 73
      الهی که درپناه امام زمان باشید خداپشت و پناهتون چشم دشمن کور بشه ازدیدنتون
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      57 25
      حجاب که نباید حتماً چادر باشه،چادر یک پوشش عربیه ،مگه لباسهای محلی چه عیبی داشتند که همه حذف شدند
    • US ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      42 63
      درود بر شیر زنان امنیتی سرزمینم
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      42 59
      لباس یگان زنان مناسب هست،جالبه خودشون لخت می‌گردن ومیگن آزادی حالا گیر دادن به لباس یگان ویژه!
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      26 53
      دقیقا با قوم بنی‌اسرائیل طرف هستیم که دولت و نظام هر کاری کنید ی بهانه‌ای برایش می‌آورند و ی ایرادی میگیرند
    • ن IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      48 17
      اغتشاشگران می خواستند تفکرتون رو هدف قرار بدن که می گفتید حجاب محدودیت نیست ولی بعد دیدید با چادر سخته عملیات انجام بدن گفتید چادر رو بردارن .... پ من بعد بگید حجاب محدودیت نیست البته بجز چادر خخخخخخ
      • اتی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
        10 4
        اشتباهی دستم رفت رو مخالف کاملا موافقم
      • ناشناس ۲۰۰۳ IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
        11 11
        چادر یه نوع سبک پوششه. برو راجب اصل حجاب تحقیق کن تا بفهمی حجاب یعنی چی اصلا. خیلیا چادر سرشونه ولی حجابشون خرابه. معلومه که حجاب برای ما زنا هیچ محدودیتی نمیاره. هر پوششی پوشیدگی نیست. پوشیدگی برای ما محدودیت نمیاره.
    • nnnn IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      32 72
      اغتشاشگران بی حجاب غبار کفش این زنان مدافع امنیت هم نمیشن یک عده ده هشتادی بیحیا میخواهد زشتی کار خود را با ایرادهای خنده دار از بقیه پنهان کنند. درود بر مدافعان امنیت
    • F g IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      29 11
      مسلمونا حج واجب هیشکه میدونه چیه؟ راهپیمایی اربعین میدونید چیه؟ دراین دوتا مراسم زن ومرد حسابی مختلط هستن خدایی که درقرآن دستورححاب داده درهمون قرآن گفته لااکراه فی الدین نه فایده نداره بهتره خدامون را ازاحدواحد به خدای خوارج سوپرانقلابی تفییربدهیم شاید افلا تعقلون بشیم سانسور نکنیدا
    • علی سلیمی IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      47 12
      اتفاقا شما داری دو پهلو حرف میزنی و جاهای که به نفع شماست از حجاب سواستفاده میکنید مگر فقط ایران کشور مسلمان است ایا فلسطین و لبنان اینطور حجاب دارند شرم کنید این حجاب و روسری و توسری تموم کنید مقلطه نکنید در ضمن زن در میدان جنگ دراسلام حرام است اگر مسلمان هستی که نیستید
    • DK ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      24 30
      بسیار خوب بود لازمه واقعاً خدا پشت و پناهشون
    • بهمن IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      42 12
      سناریوی جدید زنان علیه زنان
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      31 46
      حجاب خانمهای یگان ویژه عالیه ،بدخواهان نظام زر مفت دارند میزنند توجهی به انها نکنید چون تهی مغزند
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      21 39
      منافق کارش نق زدن است وکارشکنی
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      24 35
      درودبرخواهران زینبی ورزمندگان اسلام
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      26 41
      درودبرخواهران زینبی ورزمندگان اسلام
    • ناشناس IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      25 54
      خدا این یگان ویژه ایها و کسایی که امنیتووبرقرار میکنن خودش حفظ کنه ایناییم که دارن ایراد میگیرن همونایین که میخوان خودشون لخت مادر زاد تو خیابون هرغلطی دلشون خواست بکنن و کسی هم چیزی بهشون نگه
      • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
        27 7
        اخه یکم عقل نداری؟ یکم شعور نداری؟ الان تو اروپا و امریکا پوشش اختیاریه کی لخت شد؟ بعدم مگه ما فقط برای حجابه؟ کی از پراید 200 تومنی و روغن 400 تومنی راضیه؟ بعدم ادم حق اینکه برای زندگی خودشم تصمیم بگیره نداره؟ بر فرض من بخوام لخت بشم که هیچکس نمیخواد اما بازم به تو چه حتی بخوام هم نمیتونم نصف سال س
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      28 44
      آفرین به شیر زنان میهنم خدا یار و نگه دارتون .......به حساب این وطن فروشان خاءن برسید که می خوان زنان رو برهنه کنند پلیس زن واقعا نیاز بود .......دردتون به جون هرچی بی حجابی
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      30 30
      خیلی ام با ححابن با چادر که نمیشه کسی دستگیر کرد ولی خیلی عالیه
    • م AE ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      31 14
      بی حجاب ،بی حجاب است توجیحی ندارد با چهار تا زن بی دفاع زنان چه نیاز به این همه تا دندان مسلح بودن ،هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      35 16
      اینها ک حجابشون کامل نیست اندامشان مشخصه
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      53 29
      مهسا امینی حجابش از این زنا بهتر بود
    • محمدرضا SE ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      22 38
      تاچش بدحجاب وبیحجاب دربیاد خداقوت خواهران گرامی انتظامی
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      17 15
      یا نمیفهمید واقعا یا خوتون را زدید به نفهمی همه گفتن شماهاچرا پس به خانمهای معمولی با چنین پوششی گیر میدین
    • محمدرضا بابایی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      23 20
      خداقوت میگم به این شیر زنان جمهوری اسلامی خدانگهدار همشون باشه
    • ناشناس IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      16 2
      عجب حکایتیه ها چرا تعارف میکنین با مردم و خودتون!!! خوب یک تصویر قدی شفاف و واضح از یک مامور خانم توی لباس عملیاتشون بذارین ببینیم چه شکلیه حتما یک منع غیر رسمی یا غیر قانونی باید حین عملیات و توی بد ترین نما و بد ترین حالت این کار رو انجام بده تا مجبور بشین طبق معمول بصورت واکنشی یه تصویر بذارین
    • سمانه IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      18 16
      یعنی واقعا انتظار دارین اینا با چادر بیان بین معترضین و لیدر ها رو دستگیر کنن؟!! خب وقتی حجابشون کامله چسب نیست چه مشکلی داره
    • Amir IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      13 27
      دمشون گرم خداخیرشون بده وقعا دمشون گرم ک یه همچین اشغالایی‌ رو از تو خیابون جم میکنن از اینجا به همشون خسته نباشید میگم🫶
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      34 9
      چی فرقی با لباس مهسا امینی در موقع دستگیری دارند وقتی کسانی اینقدر برای دخالت تو نوع پوشش دیگران پول میگیرند کلی هم قدرت به آنها می‌دهند خودشان باید حجاب برتر يعني چادر داشته باشند هرجا برایشان زحمت است نب تبصره بزنند
    • بانو IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      41 5
      با حلوا حلوا دهن شیرین نمی شود،خودمانیم اگر برچسب بی دینی و بی حجابی به من نمی زنید باید بگویم یک خانم در جلسه گزینش هر نهاد دولتی اگر با این مانتوی کوتاه و چسبان حاضر شود،گزینش مهر عدم تایید می خورد،حال انکه وقتی پای منافع حضرات وسط بیاید شصت صفحه سخنرانی درج می کنید،یک بام و دو هوا
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      29 14
      چرا چادر سرشون نیست ! با چادر نمیشه مردم رو کتک زد؟
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      36 8
      دقیقا تکلیف ملت ایران چیه ؟؟؟یک ماه قبل از فوت مهسا امینی طفل معصوم ...خواهرزاده بنده رو با پوشش کامل گرفتند و بردند وزراء....متاسفم برای زنانی که به نام حضرت زینب سلام الله علیها با هم جنس خود درگیر میشن ...جواب خون شهدا وخانواده جانبازان در روز قیامت با مسئولینی که باعث شدند این اوضاع در کشور به و
    • Z IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      23 10
      یعنی مانتو انقد کوتاه مجازه خب دیگه اینهمه گیر الکیتون چی بود مردم به همون راضی بودن اگه گیرای الکیتون نبود این همه سروصدا نمیکردن
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      13 25
      این شیر زنان واقعا باعث افتخارند دورود بر شما زنان دلير کشورمان زن یعنی این عزیزان کشور جمهوری اسلامی
    • منصکر GB ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      18 4
      دقیقا درست میگید، اینها مشکلشون با حجاب خانم ها نیست، اینها مشکل بزرگ تری دارند....
    • حانیه IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      19 31
      خداقوت و ممنونم از اینکه امنیت کشورمون استوار نگه می‌دارید پلیس ایران واقعا مظلوم واقع شد در این اغتشاشات😢 به کوری چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران لبیک یا خامنه ای ✌🏻🇮🇷
    • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      21 8
      حداقل نمی‌خوان چادر سرشون کنن مانتوی بلند و گشاد بپوشن، این چه وضعشه؟
    • ناشناس IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      23 7
      حجاب اجباری به کنارفقروبیچارگی داره مردم روازپادرمیاره خیلی ها که اعتراضات اومدن مرگ هم براشون شیرینترازعسله دیگه چیزی برای باختن ندارند
    • عاطفه IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      28 5
      متاسفم من مانتوم همینطوری بودگشت ارشادمن وگرفت .....گفت مانتوکوتاه پوشیدی .....ازهمه جا رونده ومونده......یگان زنان 😂😂
    • رها IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      35 5
      امثال شما که میگفتن چادر حجاب برتر هست و هیچ محدودیتی نمیاره الان چی شده نه تنها چادر انداختن دور که مانتوهای کوتاه و چسبان پوشیدن میتونستن ضدگلوله رو زیر مانتو بپوشن و از مانتو مقنعه بلند استفاده کنن نه اندام نما هرچند جوونهای بی دفاع گلوله شون کجا بود
    • یک مادر IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      26 7
      چطور لباس اینها شکال نداره؟جمع کنید مسخره بازیها رو
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      13 22
      این مدل لباس یگان ویژه عالیه هم پوشیده‌ست هم زیبا و شکیل و مناسب شرایط👍🏻👌🏻👏🏻احسنت به طراحش
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      24 7
      دستتون درد نکنه اینا الان حجاب دارن دیگه.... حجاب شرعی... واقعا حدود شرعی اینه!!! من به عنوان زن ایرانی خواستار پوشش بهتری برای زنان یگان ویژه هستم
    • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      8 3
      عالی بود👍🏻👌🏻👏🏻
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      9 13
      وقتی طرف نمیتونه بین زنی که با هفتاد قلم آرایش و رنگ و وارنگ لباسی که یه باد بیاد، تنش میفته بیرون، یا اونقدر نازک و بدن‌نماست که بود و نبودش فرقی نمی‌کنه بلکه دقت مریضا رو بیشتر می‌کنه، با این لباس که این ویژگی‌ها رو نداره و البته که حجاب برتر نیست، تفاوت قائل بشه فقط جای تاسفه.
    • آزاده AE ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      14 6
      فعلا که آزادی حجاب شده دغدغه زنان. قانون حجاب رو مانند بقیه کشورهای اسلامی کنید.
    • زارع IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      19 3
      زنان ایران اززمان باستان نجیب وباحجاب ظاهرودل بودن . بهتراست اگه کم اوردین پشت زنان یگان قایم نشوید
    • IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      21 5
      نه نه حجاب اجباری
      • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
        6 6
        لا اکراه فی الدین ❤
    • رضایی IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      10 24
      درودبرشرفتان خواهرانم
    • ازاهواز IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      27 4
      آیاازنداری‌وفقرهم‌میشه‌کلیپ‌‌نشان‌دادکسانی‌که‌نان‌ندارن‌وحتی‌پول‌داروخریدن‌ندارن‌چطور
    • ماه من IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      23 5
      بابا یکی هم پیدا بشه به ما از این لباس ها بده ،،،،، مانتو کوتاه و شلوار لول تفنگی
    • سحر IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      6 8
      سلام عزیزم حجابت و پوششتو رعاعت کنی کسی گیر نمیده والا بیرون درمیای فک میکنی تو اروپایی تا ایران
    • الله IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      8 10
      زنده باد ایران و ایرانی درود برشرف وغیرت زنان سرزمینم
    • ایرانی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      27 1
      کاش مشکل ایران حجاب بود سرمون رو با این موضوع گرم کردن دارن ایران رو به غارت میبرند رانت و رشوه گیری و مافیا بازی ها هم ی طرف دیگه هست
    • مانتیکور IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      10 3
      اولش زده به پوشش بقیه زنا احترام نمیزارن و... خب خنگ اون شمایین که احترام نمیزارین و حتی الانم برای اجبار و تحمیل اومدین و در جواب اونا که میگن شما برای برهنگی و فلان و بیسار اومدین اولا طرف اصلا بر فرض برای برهنگی اومده باشه و بخواد خودشو عرضه کنه به تو چه اون دردشو میکشه نه تو زندگی خودشه به تو چ
    • شهروند IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      12 3
      هیچکس به لباس یگان ویژه ی خانمها انتقاد نکرد مثل اینکه نمیفهمید ، مردم میگن مگه نه اینکه میگفتید حجاب مصو نیته نه محدودیت؟ پس چطور نیروی یگان ویژه خانم اینجوری مانتوی کوتاه و چسبون می پوشه و کل پاهاهاشون بیرونه؟ اگه این طرز پوشش عیبی نداره که پس به دختر مردم هم گیر ندید!چیزی که مورد انتقاده دوروییه!
    • علی مع الحق والحق مع علی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      10 0
      دعا باران بکنن کسانی که مدعی دین هستن زمین قهر می کنه ها؟؟؟
    • مسیحا IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      14 1
      اینها هم بی حجاب هستن خخع
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      10 1
      اگر چادر محدودیت نبود مجبور نبودید چادر از سر اینا بردارید چون واقعا محدودیت داره
    • حسن IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      9 4
      حیف اون نظری که برا شما نوشته بشه.
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      14 5
      از قدیم گفتن عیسی به دینش. موسی به دینش. چیزی با زور نمیشه تحمیل کرد.
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      13 2
      اگه چادر محدودیت نیست پس چرا مجری حجاب خودش نپوشیده اگه مانتو کوتاه بد هست چرا پوشیدن؟اینا هیچکدام بد نیستند فقط هدف لجبازی هست و مخالفت با انتخاب مردم
    • سیاوش IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      12 2
      اگه جمهوری اسلامی میگه که چادربزنید پس چرا مانورهای یگان ویژه خانوما چادر استفاده نکردن ؟ چون میدونن چادر محدودیت داره چون بدون چادرراحت ترن و آزادتر . پس چرا حجاب اجباری شده اگه محدودیت داره ؟
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      16 1
      بهتره به معیشت مردم برسید این چیزها نون و آب نمیشه کمر مردم شکسته تا کی با بدبختی زندگی کنند واقعا خودتونو زدین به اون راه!!!!!
    • 7 IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      14 5
      اونایی ک میگن هر کشوری قوانینی داره و باید بهش احترام گذاشت پس غلط میکنید به قانون ممنوعیت رانندگی خانم ها تو عربستان اعتراض کنید غلط میکنید ب قانون ممنوعیت چادر زمان رضاخان اعتراض میکنید مگر قانون نیس یا نکنه قانون شما فقط قانونه درسته . قانون اشتباه باید نابود بشه چ حجاب باشه چ هرچی دیگه ننگ ب شما
    • هموطن IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      7 10
      درفیلمهای ایرانی قدیم اززن بعنوان رقاصه درکاباره وکسب درامداستفاده میشدولی الان خانم خلبان وخانم پلیس ومهندس معدن ووو داریم واین آزادی کامل زنان درایران رانشان میدهدحل مشکلات اقتصادی بانابودی کشورنیست بیگانه هم هدفش ازبین بردن زنان ومادران وقطع نسل ایرانیهاست
    • بدون نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      7 18
      خوب میکنن میگیرین مرد و زن هرزه رو باید گرفت والا مملکت میریزه به هم باید جلوی مردم تکه تکه شن بقیه هم حساب کار دستشان بیاد الکی که نیست هر غلطی کنن آخرش هم هیچی به هیچی
    • عسل IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      16 2
      اینا به نفعشون این مدلی لباس بپوشن واون دختره مهسا هم مانتوش بلندتر بود هم شلوارش بلند بدبختو کشتن حالا میان این مدلی لباس میپوشن یعنی ماهم با شما ایم همش دروغه اینا هم بخاطر چند غاز پول
    • تنها IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      14 2
      سلام،خیر هرگز چنین استنباطی از اعتراض جمعیت مخالف درست نیست. شاید شما یادتان رفته باشد ولی ما کاملا به خاطر داریم تا همین 5سال گذشته دخترانی که قد مانتوشان به اندازه لباس فرم همین زنان یگان ویژه است و در خیابان تردد میکردند را گشت ارشاد میگرفت و اجازه ورود به ادارات و دادگاه نمیدادند. این یعنی تناقض
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      0 3
      سلام
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      1 13
      سلام‌،قضیه خیلی واضحه،ایناتبدیل شدندبه نظام سرمایه داری،وتازه تازه دارن پا جای اجانبُ شیاطین میزارند،وازکسانی که گول اینارو خوردند،وروسری برمیدارندُ شعارهای زدارزشی ُ...ایناسرمیدهند،به نفعِ همین بیشرفانِ وطن فروش،برای پیشبردمنافعشون استفاده میکنند،که اگه موفق بشن دراین نقشه هاشون/زدنِ اسلام،وارزشها/
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      5 12
      که اگه موفق به فریب مردم بشند،دیری نخواهدگذشت،که دختران وزنانتونو ازتوی خانه هاتون به سربازی هم بفرستند./هرکسی که میخواهدبااین بیشرفان دربیفتدوریششونو بزند،بایداحیای دین وارزشها کند./یعنی برعکس،ازفرهنگ اسلامی دفاع کند،نه لختیُ .../که همسوی،اهدافشون شعارندهند.بافکرُ اندیشه به نابودیشون حرکت کنند.
    • ناشناس IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      16 3
      اسکولا وقتی قانون برای حجاب اجباری دارید به زنان میگید مانتو زیر زانو باید باشه بعد خودتون رعایت نمی‌کنید حرف مفت نزنید، قانون رو همه باید رعایت کنن جز زنان یگان ویژه😏😏
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      15 0
      کسی حرف از چادر نمیزنه این اصلا حجاب کامل نیست چون کاملا بدن نماست من خودم حجاب کامل دارم اینقدر دنبال توجیه ومغلطه نباشید
    • AE ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      12 4
      ولی بدونید.موقع درگیری جمعیت مامور زن و مرد نمیشناسن.مواظب خودتون باشید
    • DE ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      6 16
      یگان ویژه ست ، باید بتونه دنبال کنه بر هم زننده ی نظم رو. پوشش کامل بود مثل ما که توی اداره کار میکنیم لباس فرم داریم و لباسمون بلند نیست. اتفاقا من فکر میکردم یگان ویژه لباس نظامی مثل مردا بپوشه ولی جالب بود این لباس خوشگل . هم شئونات رعایت شده هم متناسب با کار این بانوان. زنده باشن
    • فهیمه DE ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      7 13
      یگان ویژه ست ، باید بتونه دنبال کنه بر هم زننده ی نظم رو. پوشش کامل بود مثل ما که توی اداره کار میکنیم لباس فرم داریم و لباسمون بلند نیست. اتفاقا من فکر میکردم یگان ویژه لباس نظامی مثل مردا بپوشه ولی جالب بود این لباس خوشگل . هم شئونات رعایت شده هم متناسب با کار این بانوان. زنده باشن
    • ،طططط IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 0
      چرا چادر سرشون نیست زنگ بزنید گشت ارشاد بیان جمعشون کنن
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      0 0
      😲😨🤔😉😂😂😂😂
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      0 0
      بیچاره بانوان فوتبالیست که با پوشش گرم فوتبال می کنند!!!برای آنها هم یک آوانسی قایل باشید!
    • موحدی IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      5 5
      دردوبلاشون توسر ادم نماهای وحشی
    • مهدی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      4 4
      زنان در اینجور مواقع برابری آزادی و ... میخوان اما به مهریه که میرسه میلیارد مهر میکنن و در آخر مرد رو روانه زندان میکنن ، پس من میگم خیر زن زندگی آزادی شعار غلطیه بهتره بگیم زن ، زندان و بدبختی . من چگونه فریاد بیغیرتی و بی عدالتی سربدم هرگز چنین نخواهم کرد و مخالف بی حجابی هستم
    • سارا IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      5 4
      پوشش شون کامله ازچی ایراد میگیرید 🌹🌹
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      2 3
      سلام برتمام نظامی کشورم وسپاس از یگان ویژه های خانم وآقا دستتون درد نکنه وهمچنین ما دین محمدی هستیم وباید حجاب باشد و ان شاالله امام زمان میان ظهور نزدیک هست
    • محدثه IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      0 0
      چقدر حرف مفت میزنید به شما چه ربطی داره لباسشون چه شکلیه موقع ماموریت که هر روز کُشته میدن زبون ندارین ازشون دفاع کنید فقط بلدین به لباسشون گیر بدین ببخشید دیگه زره نمیپوشن یا پتو نمیکشن دور خودشون؟؟
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      0 0
      ماشالا،❤👏👏👏قربون کشورم و اقتدارش،افتخار می کنم بهتون،خدا پشت و پناهتون،چشم دشمنای کشورم کوووووووور
    • بانوی ایرانی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      3 1
      با تشکر از خواهران یگان ویژه.خدا قوت لباس فرمشون عالیه هیچی مشکلی نداره.شمایی که میگی لباسش ایراد داره،ایراد اونایی دارن که با لباس بالا نافی و شلوار پاره پوره و یه وجب شال که اونم نگم بهتره.شما اگه با لباسی مثل ایی مدل لباسا که ایراد ازش میگیرین بیا بیرون ببین که بهت گیر میده.
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      1 0
      بابا شماها دیگه چقدر رو دارین
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      2 1
      تشکر. گزارش خوبی بود. درود بر این حافظان نظم و امنیت. زنده باد زنان باوقار و عفیف ایران...در پناه بانوی دوعالم
    • الهام IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 1
      سلام افرین به شما شیر زنان ایرانی کلا ما ایرانیا هر کاری میکنیم دنبال توهین حرف داروردن هستیم بابا اینا جونشون میزارن بخاطر ما ملت ایران بد شما گیر دادین به مانتو کوتاه بلند با مانتو بلند میشه عملیات انجام بدن اون تو فیلم هاست که شما میبینی
    • مهسا امینی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 1
      بد نیست