۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

طرح آموزش هنر در مناطق کم‌برخوردار چهارمحال و بختیاری تمدید شد

طرح آموزش هنر در مناطق کم‌برخوردار چهارمحال و بختیاری تمدید شد

شهرکرد- سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح "آموزش هنر برای همه" در مناطق کم‌برخوردار این استان تا ۱۰ آبان‌ماه جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیام احمدی بیان کرد: طرح "آموزش هنر برای همه" در مناطق کم‌برخوردار چهارمحال و بختیاری برای دستیابی به رشد اقتصاد هنر، کسب و کارهای فرهنگی و هنری، صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی، آموزش هنر برای همه و طرح گسترش عدالت آموزش‌های فرهنگی و هنری اجرا می‌شود.

وی افزود: تمامی برنامه‌های مرتبط با اجرای طرح "آموزش هنر برای همه" در مناطق کم‌برخوردار چهارمحال و بختیاری رایگان است.

احمدی تصریح کرد: هر کدام از شرکت‌کنندگان در دوره‌های مربوط به طرح "آموزش هنر برای همه" در مناطق کم‌برخوردار چهارمحال و بختیاری می‌توانند با یک کد ملی تنها در یک رشته و در ۲ مقطع مقدماتی و پیشرفته حضور یابند.

وی یادآور شد: آموزش‌های مربوط به دوره‌های طرح "آموزش هنر برای همه" در مناطق کم‌برخوردار چهارمحال و بختیاری به‌گونه‌ای طراحی شده که ناظر بر زیست‌بوم همان منطقه باشد.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: در این طرح برای هنرجویانی که دوره را به پایان برسانند در ۲ سطح مقدماتی و پیشرفته مدرک با "کد ای سکو" (یک کد بین‌المللی معتبر در تمام دنیا) صادر می‌شود.

وی اظهار داشت: این دوره‌ها به ۲ صورت غیرحضوری و حضوری است که برای دوره‌های غیرحضوری از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های پیشرفته بهره‌گرفته می‌شود.

احمدی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری به نشانی الکترونیکی https://amoozesh.azmoonehonar.ir/welcome مراجعه کنند.

کد خبر 5616718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha