۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹

در پیامی صورت گرفت؛

هشدار رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به عاملان حادثه شیراز

هشدار رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به عاملان حادثه شیراز

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پی حادثه دلخراش حرم مطهر شاه چراغ(ع) شیراز در پیامی تأکید کرد که حامیان اصلی گروه‌های تروریستی و تکفیری منتظر عواقب جنایت شیراز باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ضیا الدین آقاجانپور، رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در پی حادثه دلخراش حرم مطهر شاه چراغ (ع) شیراز در پیامی تأکید کرد: ضمن محکومیت شدید این اقدامات ددمنشانه به سردمداران نظام سلطه و مدعیان دروغین حقوق بشر که از حامیان اصلی گروه‌های تروریستی و تکفیری هستند، هشدار می‌دهیم منتظر عواقب این جنایات باشند و از مسئولین امر و نیروهای امنیتی و انتظامی می‌خواهیم که با جدیّت به دنبال عاملان این جنایت و برهم زنندگان نظم و امنیت کشور باشند.

متن کامل پیام حجت الاسلام آقاجانپور به شرح ذیل است:

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم

انّا للَّه و انّا الیه راجعون

دست خیانتکار دشمنان اسلام و ایران، به جنایتی بزرگ آلوده شده و با هتک حرمت به حریم مطهر و مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) شاه چراغ، تعدادی از مردم بی گناه را که در حال زیارت و عبادت بودند زیر رگبار گلوله به خاک و خون غلطانید.

این جنایت نشان می‌دهد که دشمنان سیه دل اسلام و ایران که امروز با اتحاد شوم خود جنگ احزاب را علیه مردم و کشور ما راه اندازی کرده اند به هیچ یک از موازین انسانی پای بند نیستند و دشمنی آنان با ملت ایران هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد.

ما ضمن محکومیت شدید این اقدامات ددمنشانه به سردمداران نظام سلطه و مدعیان دروغین حقوق بشر که از حامیان اصلی گروه‌های تروریستی و تکفیری هستند هشدار می‌دهیم منتظر عواقب این جنایات باشند و از مسئولین امر و نیروهای امنیتی و انتظامی می‌خواهیم که با جدیّت به دنبال عاملان این جنایت و برهم زنندگان نظم و امنیت کشور باشند. دفاع از امنیت و حفظ جان و مال و ناموس این کشور خط قرمز ماست.

در پایان این جانب شهادت مظلومانه‌ی این عاشقان به خون خفته را به محضر حضرت ولی الله الاعظم امام زمان روحی له الفدا و نایب بر حقش ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، ملت شریف ایران و مردم ولایتمدار استان فارس و خانواده‌های عزادار تسلیت می گویم.

کد خبر 5618423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha