۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۰۱

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ایلام خبر داد؛

عضویت ۲۶۰۰ دانش آموز ایلامی در انجمن های اسلامی

عضویت ۲۶۰۰ دانش آموز ایلامی در انجمن های اسلامی

ایلام-مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان ایلام گفت: حدود ۲هزار و ۶۰۰دانش آموز این استان در این انجمن عضویت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مدرسی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزان و شهدای جنایت تروریستی حرم مطهر امامزاده شاهچراغ، اظهار کرد: تشکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در طول سال برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی را برای جامعه مخاطب خود در سطح مدارس و دانش آموزان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون دو اردوی تشکیلاتی در سطح استان با حضور دانش آموزان برگزار شده است، گفت: در هر مدرسه‌ای هیئت مرکزی انجمن‌های اسلامی دانش آموزان تشکیل می‌شود و فعالیت‌های مرتبط را برنامه‌های انجمن‌های اسلامی دانش آموزان را برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر کدام از دانش آموزان برادر در قالب همکلاسی آسمانی، پروژه سرگذشت پژوهی شهدای استان اجرا می‌شود، ابراز کرد: دانش عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان تا کنون سرگذشت ۳۷۴ شهید دانش آموز در راستای اجرای پروژه سرگذشت پژوهی دانش آموزان را انجام داده‌اند.

حجت الاسلام مدرسی با بیان اینکه حدود ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز این استان در این انجمن‌ها عضویت دارند، تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و ۶۰۰ نفر دانش آموزان مقطع متوسطه دوم و حدود یک هزار نفر دانش آموزان مقطع متوسطه اول هستند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه عضو گیری دانش آموزان مقطع متوسطه اول امسال برای نخستین بار انجام شده و تا پایان آبان ماه سال جاری ادامه دارد، افزود: این دانش آموزان در ۱۳۶ انجمن اسلامی در سراسر استان عضویت دارند.

کد خبر 5622187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha