۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۲۲

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در اصفهان برگزار شد

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در اصفهان برگزار شد

اصفهان – شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان اصفهان امروز در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا عظیمی، با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارو تلاش استان به میزبانی پالایشگاه اصفهان اظهار داشت: برای نخستین بار است که این مسابقات در فضایی صنعتی و خارج از مجموعه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات ۲۷۰ شرکت کننده در بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سخنگوی شرکت پالایش نفت اصفهان با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات خواهر و ۴۰ درصد برادران هستند، ابراز داشت: این متسابقین در رشته‌های قرائت، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جز، حفظ کل و تفسیر قرآن با یکدیگر رقابت می‌کنند.

عظیمی اضافه کرد: این مسابقات به صورت یک روزه برگزار می‌شود.

همچنین میثم مداحی، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مسابقات با اشاره به افزایش ۸۰ درصد مشارکت شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات اظهار داشت: اولین بار است که مسابقات را در دل مجموعه‌های کارگری برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این مسابقات با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ دینی و قرآنی در بین جامعه کار و تولید در حال برگزاری است، اظهار داشت: رویکرد سال جاری این بود که کارگرانی که در خط مقدم تولید قرار دارند در کنار خانواده‌هایشان در این مسابقات حضور یابند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان به وجود یک میلیون و ۳۰۰ هزار کارگر مشمول قانون کار در اسیتان اصفهان اشاره کرد و گفت: این استان دارای ۶۴۰۰ شهید از جامعه کارگری است و نباید نقش کارگران در تزویج فرهنگ اسلامی را نادیده بگیریم.

مداحی با بیان اینکه امسال سهمیه استان اصفهان برای حضور در مسابقات کشوری ۱۰ نفر است، ابراز داشت: برترین‌های رشته‌های مختلف بهمن ماه در خراسان رضوی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

کد خبر 5625742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha