۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

ارتقای فرایندهای اورژانس اجتماعی موجب ارتقای سلامت اجتماعی می شود

ارتقای فرایندهای اورژانس اجتماعی موجب ارتقای سلامت اجتماعی می شود

رشت- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تأکید کرد: ارتقا و بهبود فرایندهای اورژانس اجتماعی موجب ارتقای سلامت اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام نظری در جلسه شورای اداری اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: اطلاع رسانی به عنوان یکی از عوامل اصلی تحقق جهاد تبیین باید در استان تقویت شود و در این زمینه باید از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای استان به بهترین شکل ممکن استفاده شود

وی ادامه داد: عدم اطلاع رسانی اقدامات انجام شده از جمله مشکلات استان بوده و نیاز است دستاوردهای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه اطلاع رسانی شود.

نظری در ادامه با بیان اینکه بهزیستی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدامات مختلفی انجام داده است، افزود: با توجه به شرایط امروز جامعه، کاهش سن افراد در معرض آسیب و گسترش آسیب‌های اجتماعی ناشی از فضای مجازی موجب شده که مددکاران و کارشناسان اورژانس اجتماعی به عنوان سفیران سلامت اجتماعی اهتمام لازم را با رویکردهای اجتماعی داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه ارتقا و بهبود فرایندهای اورژانس اجتماعی موجب ارتقای سلامت اجتماعی می‌شود، ادامه داد: یکی از مهمترین وظیفه اورژانس اجتماعی حساس سازی مستمر مردم و مسئولان در زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

نقش مهم پدافند غیرعامل در حوزه‌ها

زیدوند سرپرست بهزیستی استان مرکزی نیز در این جلسه در خصوص نقش بهزیستی در پدافند غیر عامل افزود: پدافند غیر عامل یک اصل و ضرورت خاص در تمام حوزه‌ها است و باید با برنامه ریزی دقیق و مدون در کاهش آسیب‌های احتمالی قدم بر داریم.

وی در ادامه افزود: در مواقع بحرانی خدمات رسانی به گروه‌های خاص و مددجویان و نیازمندان وظیفه این مجموعه را سنگین‌تر از قبل می‌نماید ولی این مجموعه تلاش دارد بهترین و بیشترین خدمات را به شهروندان از جمله در مرکز اورژانس اجتماعی ارائه نماید.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی بیان داشت: عملکرد کارشناسان اورژانس اجتماعی در مداخلات انجام شده، داده‌های بسیار مهمی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فراهم می‌کند.

این مقام مسئول در خاتمه افزود: بهزیستی برای حفظ امنیت و ایمنی فرآیندهای ارائه‌دهنده ملزم است که اصول مدیریت بحران و پدافند غیرعامل را در همه خدمات خود لحاظ نماید.

کد خبر 5628341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha