۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۱۷

نویسنده کتاب روزهای پیام‌بری خبر داد؛

رونمایی از کتاب «روزهای پیام‌بری» در قزوین

رونمایی از کتاب «روزهای پیام‌بری» در قزوین

قزوین- نویسنده کتاب روزهای پیام‌بری گفت: آئین رونمایی از کتاب «روزهای پیام‌بری» در قزوین برگزار می شود.

روح‌الله شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برگزاری آئین رونمایی از کتاب «روزهای پیام‌بری» اظهار کرد: کتاب روزهای پیام‌بری روایت زندگی غلامحسین حدادزادگان است.

وی افزود: حدادزادگان کارمند بنیاد شهید شهر قزوین، راننده آمبولانس پیکر شهدا و پیام‌رسان شهادت تعدادی از شهدای قزوین به خانواده‌هایشان، عده‌ای می‌گویند که خبر شهادت هزار شهید را رسانده است و یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن در مواجهه با خانواده شهدا را برعهده‌گرفته است.

این نویسنده عنوان کرد: مصاحبه، تدوین و نگارش این کتاب توسط بنده انجام‌شده و در انتشارات سوره نور در ۳۲۰ صفحه به چاپ رسیده است.

شریفی تأکید کرد: رونمایی این کتاب دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در کتابخانه امام خمینی (ره) واقع در خیابان دانشگاه قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای این مراسم برعهده خانم مژده لواسانی بوده و ورود برای عموم آزاد است؛ همچنین مرتضی سرهنگی روزنامه‌نگار و پژوهشگر ادبیات پایداری میهمان این برنامه است.

شریفی در پایان گفت: این کتاب روایت جدیدی از جنگ تحمیلی است زیرا غلامحسین حدادزادگان خیلی سوابق حضور در جنگ را ندارد اما میدان جنگ برای او جاده‌ها، خیابان‌ها و کوچه‌های استان قزوین بوده است.

کد خبر 5629148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha