۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۵۷

امام جمعه موقت فریدن:

خانواده خط مقدم تربیت است

خانواده خط مقدم تربیت است

فریدن - امام جمعه موقت فریدن گفت: تربیت فرزندان باید در خانه شکل بگیرد و خانواده خط مقدم تربیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صادق بهرامی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فریدن ضمن تشکر از حضور مردم و دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: پدران و مادران مراقبت فرزندان خود باشند و همان طور که برای فراهم سازی امکانات مادی فرزندان خود تلاش می‌کنند برای امکانات معنوی و پرورش روح آنها نیز تلاش کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش خط مقدم تربیت فرزندان نیست بلکه تربیت باید در خانه شکل بگیرد و خط مقدم آموزش فرزندان در راستای ورود به اجتماع، خانواده است.

امام جمعه موقت شهرستان فریدن تاکید کرد: مسئولان باید قدردان مردم باشند، همین مردمی که همواره در همه صحنه‌های دفاع از نظام از انتخابات تا راهپیمایی‌ها حضور داشتند.

امام جمعه موقت شهرستان فریدن با بیان اینکه اشتغال پایدار، مسکن، آب سالم، شهر و شهرستانی آباد حق مردم است، افزود: همه مسئولان اجرایی باید با تمام توان شبانه روزی برای مردم کار کنند و از کار برای مردم خسته نشوند چرا که کار برای مردم عین عبادت و جهاد فی سبیل الله است.

بهرامی در ادامه خطاب به فرماندار شهرستان و مسئولان افزود: مدیرانی که روحیه جهادی و انقلابی و کاری و انگیزه لازم برای کار ندارند را تغییر دهید چرا که مردم از نظام و مسئولان انتظار دارند که برای خدمت به مردم و کشور در مسند باشند، موانع کار را برطرف کنید تا مردم تحول را در اجرای کارها ببینند.

بهرامی با اشاره به اتفاقات و ناآرامی‌ها در کشور افزود: باید هوشیار باشیم و بفهمیم دشمن کیست و کجا را نشانه گرفته است، ما این روزها دخالت مستقیم و غیر مستقیم آمریکا و کشورهای اروپایی را در رهبری اغتشاشات دیدیم.

امام جمعه موقت با اشاره به اینکه آشوبگران، تنش‌هایی در کشور به وجود آوردند و می‌خواهند کشور را به فلاکت بیندازند، گفت: قوه قضائیه باید با این افراد برخورد و آنها را مجازات کند.

وی تاکید کرد: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی این اغتشاشات خیابانی نبوده و از قبل برنامه‌ریزی شده بود، دشمن جنگ ترکیبی به راه انداخته است و از همه امکانات خود استفاده می‌کند.

بهرامی گفت: اگر مسئولان و مردم هوشیار نباشند در این جنگ شکست خواهیم خورد اما مردم ما با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دادند که همیشه در صحنه هستند و دست دشمنان را از کشور کوتاه می‌کنند؛ ما اجازه نمی‌دهیم خون شهدای انتظامی و بسیجی و شاهچراغ پایمال شود.

کد خبر 5629648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha