۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۹:۴۴

رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه خبر داد؛

کمبود تخت بستری در بخش روانپزشکی بیمارستان فارابی کرمانشاه

کمبود تخت بستری در بخش روانپزشکی بیمارستان فارابی کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه از کمبود تخت بستری در بخش روانپزشکی این بیمارستان خبر داد.

سارا حجتی تبار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات بیمارستان فارابی، اظهار کرد: کمبود تخت بستری در بخش روانپزشکی بیمارستان فارابی یکی از مشکلات جدی است که باعث مشکل برای تعدادی از بیماران شده و باید پیگیر افزایش تخت‌های این بخش بود.

وی افزود: تمامی بیمارستان‌ها باید ۱۰ درصد از طرح‌های خود را به بیماران روانپزشکی اختصاص داده و این در حالی است که تنها بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی و بیمارستان امام رضا (ع) این بخش رام در نظر گرفته‌اند که در سایر بیمارستان‌ها نیز باید در مورد توجه قرار گیرد.

رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه با اشاره به کمبود فضا برای بیماران روانی در این بیمارستان، تصریح کرد: با این وجود ظرفیت‌های خالی مانده این بیمارستان به بیماران روانی اختصاص داده شده است اما با توجه به تفاوت وضعیت بیماران و نوع بیماری آنها نگهداری این بیماران در کنار سایر بیماران در بخش‌های دیگر امکان پذیر نیست.

حجتی تبار با اشاره به اینکه برخی از بیماران بخش روانپزشکی با مشکلات متفاوتی روبرو هستند، عنوان کرد: نیازمند بودن به لحاظ مالی، عدم حمایت و بی پناه بودن بیماران سبب شده که برخی از آنها پس از بهبود در بیمارستان توسط خانواده‌های خود تحویل گرفته نمی‌شود که در همین راستا نیازمند حمایت و همراهی خیران هستیم.

وی تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم بیمارستان فارابی انگل زدایی است بیماران و مراجعه کنندگان بوده که در همین راستا تغییر نام کلینیک بیمارستان فارابی به کلینیک «مهر» داده شده است‌.

حجتی تبار در پایان به نیاز برخی بیماران برای درمان طولانی مدت، گفت: برخی از بیماران با توجه به تشخیص پزشک معالج باید به مدت زیادی مورد درمان قرار گیرند که بر اساس بررسی وضعیت خانواده‌های آنها ورود خیران گره گشای این مشکل خواهد بود.

کد خبر 5630762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha