۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۲۶

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

تیم شهرداری همدان مستحق پیروزی برابر شهرداری آستارا بود

تیم شهرداری همدان مستحق پیروزی برابر شهرداری آستارا بود

همدان- سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: مستحق پیروزی برابر تیم فوتبال شهرداری آستارا بودیم اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار برابر شهرداری آستارا اظهار داشت: در طول ۹۰ دقیقه این مسابقات مالک توپ و میدان بودیم و موقعیت‌های بسیار زیادی را بر روی دروازه حریف خلق کردیم.

وی افرود: تیم شهرداری آستارا بازی کاملاً بسته و فیزیکی را ارائه داد و علی‌رغم جایگاه خود در جدول فوتبال خوبی را بازی می‌کند اما ما اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم به راحتی ۳ امتیاز را می‌گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم، گفت: متأسفانه بازیکنم در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

وی افزود: بهترین موقعیت در این هفته بود که با توقف تیم‌ها بتوانیم تا رده سوم جدول صعود کنیم.

جمشیدیان در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به تعصب و غیرت بازیکنان و کادر فنی و اجرایی تیم بیان کرد: تا به این هفته تمام بازیکنان، کادر فنی و کادر اجرایی تیم بیش از ظرفیت خود تلاش خود را کرده‌اند و با تعصب و غیرت هیچ چیزی برای موفقیت تیم کم نگذاشته‌اند.

وی افزود: انتظار داریم تا قبل از تعطیلات لیگ دسته اول فوتبال کشور به دلیل برگزاری جام جهانی درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود تا جیب خالی به تعطیلات نروند که امیدواریم با پیگیری‌های رئیس و معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و حمایت شهردار و هیئت مدیره باشگاه این اتفاق هر چه زودتر صورت بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به آخرین دیدار تیم فوتبال شهرداری همدان پیش از تعطیلات بیان کرد: باید در شیراز به مصاف تیم فوتبال فجر سپاسی برویم که به اعتقاد من بهترین تیم لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: قطعاً برای امتیاز راهی شیراز می‌شویم چون نمی‌خواهیم قبل از تعطیلات روند خوب‌مان متوقف شود.

گفتنی است؛ در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان جمعه ۲۷ آبان ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه حافظیه شیراز میهمان تیم فوتبال فجر سپاسی خواهد بود.

کد خبر 5631445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha