۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۱۶

معاون امور عمرانی استانداری زنجان:

زنجان در حوزه بازآفرینی شهری مشکل دارد

زنجان در حوزه بازآفرینی شهری مشکل دارد

زنجان-معاون امور عمرانی استانداری زنجان گفت: شهر زنجان در حوزه بازآفرینی شهری گره‌ها و مشکلاتی دارد که برای رفع این موارد باید تلاش جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدسعید شعاعی ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه نیروی انسانی در موفقیت یک مدیر بسیار موثر است، گفت: فعالیت‌های مجموعه است که کمک می‌کند مدیر در انجام وظایف محوله شده فعالیت کند.

وی ابراز کرد: در حوزه‌های مختلف کاری اداره کل راه و شهرسازی در پروژه‌ها حمایت می‌کنیم چرا که این مجموعه مدیری با کیفیت و تاثیرگذاری را داشته است.

معاون امور عمرانی استانداری زنجان گفت: پروژه مسکن ملی جزو پروژه های مهمی است و استان زنجان به عنوان استان پیشتاز در این حوزه مطرح است.

شعاعی با بیان اینکه برای رفع مشکلات و چالش ها باید تلاش کنیم، ابراز کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن با تمهیدات صورت گرفته دغدغه‌های زیادی داریم و قدم به قدم مسیر را طی می‌کنیم تا بتوانیم ابن دغدغه‌ها را کاهش دهیم و موثر واقع شویم.

وی یاد آورشد: در شهر زنجان در حوزه بازآفرینی گره‌هایی وجود دارد که باید حل شود و در این زمینه به صورت جدی کارهایی صورت می‌گیرد که اداره کل راه و شهرسازی استان در برطرف کردن این گرها می تواند نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

معاون امور عمرانی استانداری زنجان افزود: در طرح‌های توسعه گردشگری مسائلی وجود وارد که در رفع این مسائل نیازمند همفکری اداره کل راه و شهرسازی است.

شعاعی گفت: حوزه گردشگری جزو حوزه‌هایی است که بسیار مهم است و معمولاً با صرف هزینه کمتر توجیه اقتصادی بالایی دارد.

وی یاد آورشد: در حوزه عمران شهری گستره فعالیت زیادی دارد و در حوزه ساخت و ساز شهری در استان یکی از عنصرهای مهم و متولیان خود مردم است که باید مسیرهای درستی را تعریف کرد تا بتوانیم شهر را محل برای زندگی بهتر تبدیل کنیم.

معاون امور عمرانی استانداری زنجان گفت: در گذشته اقداماتی صورت گرفته و یک سری نواقصاتی نیز از جمله سبک ساز و هزینه داشته است.

کد خبر 5632080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha