۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۱۳

شهردار تبریز:

ایستگاه شماره ۱۴ خط یک قطار شهری تبریز آماده بهره برداری است

ایستگاه شماره ۱۴ خط یک قطار شهری تبریز آماده بهره برداری است

تبریز- شهردار تبریز گفت: با هزینه کرد ۱۲۰ میلیارد تومان برای ایستگاه شماره ۱۴(گازران) خط یک قطار شهری، این ایستگاه آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این ایستگاه بر اساس روزشمار تعیین‌شده دوم آذر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: ایستگاه گازران از سه ایستگاه متمایز خط یک قطارشهری تبریز از لحاظ معماری است.

وی با اشاره به اینکه عنصر معماری ایستگاه گازران بر اساس مکتب هنری آذربایجان و سابقه تاریخی محله گازران طراحی و اجرا شده است، اظهار داشت: این ایستگاه با زیربنای ۱۳ هزار مترمربع و با ۲ دسترسی شمالی و جنوبی در عمق ۲۵ متری از سطح زمین احداث شده است.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه مسافرگیری در ایستگاه «گزران» از آذر آغاز می‌شود، گفت: مدیریت شهری تلاش می‌کند خط یک قطارشهری تبریز تا پایان سال جاری تمام شود و مسافرگیری در ایستگاه‌های ۱۸ گانه این خط انجام شود.

هوشیار، با قدردانی از حمایت‌های امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی تبریز در اجرای پروژه‌های ملی این شهر، ادامه داد: امید است که این هم‌افزایی موجب توسعه روزافزون تبریز و بازیابی جایگاه اصلی این کهن‌شهر شود.

کد خبر 5632093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۱۰ IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      2 0
      چرا خط میدان کهن تا امام حسین کار نمیکنه؟؟؟