۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۱۵

رئیس شورای شهر ساری:

سدمعبر معضل خیابان های ساری است

 سدمعبر معضل خیابان های ساری است

ساری- رئیس شورای شهر ساری سدمعبر را معضل خیابان های اصلی نظیر قارن دانست و خواستار تدبیر شهرداری در این زمینه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز شعبانی عصر سه شنبه در چهل و هشتمین جلسه شورای شهر ساری با گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی، مطالعه را غذای روح دانست و تأثیر آن را در سرعت بخشیدن به توسعه مهم برشمرد و افزود: امیدواریم جای کتاب در سبد خانوارها خالی نباشد و شاهد ترویج فرهنگ مطالعه باشیم.

وی با اظهار اینکه قانون اختصاص نیم درصد درآمد شهرداری‌ها به کتابخانه های عمومی باید به درستی اجرا شو، گفت: امیدواریم مدیریت شهری سهم خود را در این راستا به درستی انجام دهد.

وی با اشاره به حوادث اخیر گفت: گرچه دشمنان اسلام با دروغ پردازی سعی در تداوم اغتشاشات دارند و حتی برخی چهره‌های فاسد و منفور به دیدار سران کشورهای شتافتند اما به برکت هوشیاری مردم و تلاش شبانه روزی حافظان امنیت و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، فضای کشور رو به آرامش می‌رود و پوزه استکبار به خاک مالیده شده است.

شعبانی از تلاش‌های شبانه روزی مدافعان جان برکف امنیت تقدیر کرد و درباره ترافیک در سطح شهر و تقاطع‌های پرتردد، آن را آزاردهنده دانست و گفت: در جلسه کمیسیون عمران به این موضوع پرداخته شده است و امیدواریم با اجرای برنامه‌های راهگشا از جمله ساماندهی دستفروشان که یک معضل شده به نتیجه رسیم.

رئیس شورای حضور دستفروشان در خیابان به ویژه خیابان قارن را از جمله دغدغه‌ها برشمرد و گفت: بسیاری از آنان بومی ساری نیستند و از شهرهای همجوار می آیند و باید سد معبر توسط شهرداری جدی گرفته شود.

وی بساط کردن افراد جلوی مغازه را سبب بروز مزاحمت برای شهروندان و بازاریان دانست و از شهرداری خواست تا توجه جدی به این مسئله داشته باشد.

کد خبر 5632900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha