۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۲۷

با همکاری بنیاد مستضعفان؛

۳۰۰ منزل مددجویی در اردبیل در حال ساخت است

 ۳۰۰ منزل مددجویی در اردبیل در حال ساخت است

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۳۰۰ منزل مددجویی با همکاری بنیاد مستضعفان و بسیج سازندگی در اردبیل در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین‌نژاد عصر سه‌شنبه در بازدید از واحدهای مسکونی کمیته امداد اردبیل با اشاره به کمک بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خیران در قالب «طرح تامین مسکن مددجویان» اظهار کرد: درحال حاضر ۳۰۰ منزل مددجویی با همکاری بنیاد مستضعفان و بسیج سازندگی در اردبیل در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه تکمیل و تحویل هر چه سریع‌تر واحدهای مسکونی مددجویی به افراد زیرپوشش کمیته امداد استان جزو اولویت‌های اساسی است، گفت: اکثریت خانوارهای نیازمند مسکن تحت پوشش این کمیته از کمک‌های بلاعوض و یا تسهیلات بانکی کم‌بهره ساخت مسکن بهره‌مند شده‌اند و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در راستای ارائه خدمات به مددجویان موفق عمل کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: به منظور ساخت و تعمیر منازل مددجویی حدود ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه پرداخت شده است و در حال حاضر ۸۰۲ مسکن مددجویی برای خانوار تحت حمایت کمیته امداد در حال ساخت، تکمیل و تعمیر است.

حسین‌نژاد افزود: خودکفایی و استقلال اقتصادی برای مددجویان کمیته امداد استان نیز از اهم مواردی است که با جدیت دنبال و پیگیری می‌شود و درصدد هستیم مددجویان را به این سطح اقتصادی برسانیم که بتوانند برای ادامه زندگی بدون وابستگی ادامه دهند که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

وی با اعلام اینکه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان طبق نیازسنجی انجام می‌شود، گفت: پس از بررسی وضعیت خانواده‌ها، خدمات عمرانی به منظور بهبودی شرایط زندگی مددجویان ارائه می‌شود تا بتوانند به توانمندی دست یابند.

کد خبر 5633054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha