۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۵۶

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان کشف شد

 ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان کشف شد

بیرجند- جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف بیش از ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی در شهرستان نهبندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی نسب بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از قسمت بار خودرو یک تانکر حاوی ۱۳ هزار و ۱۶۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران انتظامی در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و دو متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از عموم شهروندان قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و سوخت و افراد متخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 5633609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرید IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 0
      سلام مگه داخل شبکه توزیع کار درسته ؟ در جنوب افراد زیادی هستند که پنج تا لنج صیادی دارند وماهیانه ۳۰۰ بشکه گازوئیل تحویل میگیرند بدون دغدغه میرند هربشکه ایی ۶میلیون سرمایهای این مردمو به جیب میزنن