۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۰۷

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه:

کرمانشاه ۱۲۸۰ هکتار بافت ناکارآمد شهری دارد

کرمانشاه ۱۲۸۰ هکتار بافت ناکارآمد شهری دارد

کرمانشاه- معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه یک هزار و ۲۸۰ هکتار بافت ناکارآمد شهری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری شامگاه چهارشنبه در سومین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان کرمانشاه اظهار کرد: بحث ساماندهی بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیر رسمی موضوع بسیار مهمی است که باید در دستور کار ویژه فرمانداران و شهرداران استان قرار گیرد.

وی خواستار تعامل و رایزنی بیشتر مدیران ذیربط برای گرفتن اعتبارات بیشتر از مرکز به منظور تسریع در اجرای برنامه‌های مربوط به ساماندهی بافت‌های فرسوده در استان کرمانشاه شد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای ساماندهی بافت‌های فرسوده باید یک برنامه بلندمدت تدوین شود، تصریح کرد: همکاری، هماهنگی و همراهی بیشتر دستگاه‌های اجرایی را زمینه ساز تسریع در اجرای برنامه‌های بازآفرینی و تحول در بافت‌های فرسوده عنوان کرد.

وی ادامه داد: باید در زمینه احیای بافت‌های ناکارآمد برنامه ریزی ویژه‌ای صورت گرفته و همه دستگاه‌ها هماهنگ با هم اقداماتی را انجام دهند.

فخری عنوان کرد: به طور قطع با فرهنگ سازی صورت گرفته و مشارکت مردم به راحتی می‌توان زمینه را برای احیای این بافت‌ها فراهم کرد.

معاون هماهنگی عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسه آینده ستاد بازآفرینی شهری با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: انتظار داریم که مسئولان هر یک از دستگاه‌های عضو ستاد برنامه‌های خود را برای این جلسه آماده کنند و جلسات مربوط به این به صورت مستمر در هر ماه تشکیل خواهد شد تا نسبت به احیای بافت‌های فرسوده کارها، قوی‌تر و بهتر دنبال شوند.

کد خبر 5633996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha