۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۹:۲۶

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

غلبه بر دشمنان با تفکر بسیجی امکان پذیر است

غلبه بر دشمنان با تفکر بسیجی امکان پذیر است

ساری- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که غلبه بر دشمنان در جنگ اراده‌ها با تفکر بسیجی امکان پذیراست، کارنامه بسیج را ستودنی خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح دوشنبه در جمع بسیجیان ادارات مازندران افزود: بسیج مرکز ثقل اراده‌های پرشور ملت ایران در مسیر پیشرفت و بالندگی است.

وی کارنامه بسیج در عرصه‌های مختلف را ستودنی خواند و افزود: نیروهای با اخلاص بسیجی مسیرهای سنگلاخی و صعب العبور کشور را هموار کردند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به حوادث اخیر در کشور ادامه داد: این حوادث ناشی از طراحی گسترده دشمنان و انباشت مشکلات فرهنگی و اقتصادی در دولت‌های گذشته است.

این مسئول استانی با تجلیل از استقامت بسیجیان در کوران حوادث و مشکلات کشور افزود: بسیج همواره سپر بلای نظام اسلامی و مردم است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با اشاره به خدمات عظیم انقلاب به مردم افزود: تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب در عرصه‌های گوناگون رسالت سترگ بسیجیان است.

وی میدان‌داری بسیج در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های رفیع انقلاب را سرمایه بی بدیل توصیف و خاطرنشان کرد: بسیج با تکمیل چرخه خدمت رسانی به مردم همپوشان دستگاه‌های اجرایی است.

سلگی هفته بسیج را فرصت مغتنم برای تجلیل شایسته از نهاد مردمی بسیج دانست و افزود: بسیج سرمایه همگانی و پشتوانه امنیت ملی است.

این مسئول حل مشکلات کشور را در گرو گسترش فرهنگ بسیج دانست و افزود: در فرهنگ بسیج توقف در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور معنا ندارد و قله‌های اقتدار با تکیه بر این روحیه و فرهنگ دست یافتنی است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: با وجود بسیج و بسیجی تمام مکر دشمنان علیه انقلاب اسلامی خنثی خواهد شد.

سلگی با تجلیل از نقش ممتاز بسیجیان مازندران در دفاع مقدس افزود: رزمندگان پرتوان مازندرانی با خلق حماسه‌های ماندگار در جنگ تحمیلی و تقدیم ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید به بوستان انقلاب کارنامه افتخارات این دیار را قطور و افتخار آمیز کردند.

کد خبر 5636780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha