۱ آذر ۱۴۰۱، ۸:۲۹

رئیس سازمان سنجش خبر داد:

سه وزارتخانه ملزم به همکاری با سازمان سنجش درباره حوزه کنکور شدند

سه وزارتخانه ملزم به همکاری با سازمان سنجش درباره حوزه کنکور شدند

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت، سه وزارتخانه علوم، بهداشت و آموزش و پرورش ملزم به همکاری با سازمان سنجش درباره حوزه های امتحانی کنکور شدند.

دکتر عبدالرسول پورعباس در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طبق مصوبه دولت سیزدهم، کلیه مراکز وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کلیه مراکز وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کلیه مراکز وابسته به آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی موظف هستند با سازمان سنجش درباره حوزه‌های امتحانی و کنکور همکاری کنند.

وی با اشاره به یک مصوبه هیأت دولت برای عوامل اجرایی حوزه کنکور گفت: طبق قانون تأمین اجتماعی عوامل اجرایی باید حق بیمه پرداخت می‌کردند و با توجه به مصوبه جدید هیأت دولت دیگر نیازی به پرداخت این حق بیمه نیستند. این مسئله از این رو اهمیت دارد که بخشی از حق الزحمه باید به بیمه داده می‌شد و عوامل اجرایی کمتری به حوزه‌ها می‌آمدند.

وی گفت: برای خرید برخی از تجهیزات سازمان سنجش آموزش کشور دولت مصوبه داده است که سازمان سنجش با بخشی از بودجه سال آینده به صورت وام، این تجهیزات را به صورت کامل خریداری کند و با این بودجه تمام تجهیزات مورد نیاز خریداری شوند.

کد خبر 5637151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • موسوی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      2 1
      سازمان سنجش دلار به چه قیمتی محاسبه کرده که وجه پرداخت برا ثبت نام آزمون دکتری1402 نسبت به پارسال ۲۰۰درصد رشد داشته؟ نارضایتی مردم از همین جاها شروع میشه.. سازمان باززسی کل کشور باید ورود کنه دادستان کشور بعنوان مدعی العموم کجا هستش. منتظر خبر خوش از خبرگزاری مهر هستیم.